na 2 jaar navelpiercing er door geprikt

Discussie in 'De lounge' gestart door Iggylover, 9 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hoiii meiden

toen ik zwanger werd van Levi heb ik mijn tong-en navelpiercing er uit gedaan.... Vond het toen niet meer staan:)
    nu 2 jaar later wilde ik mijn navelpiercing terug dus ik met een piercing (afgespoeld met water) prik hem der zo door... had ik nooit verwacht ik dacht das allang dichtgegroeid
    nou bedacht ik me wel dat ik niet zo slim bezig ben geweest want alleen afspoelen is niet echt genoeg natuurlijk, maar ja ik verwachte niet dat hij er door kon
    wat kan ik nu het beste doen??
    ik heb er verder geen pijn aan ofzo ;)

2. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

goed schoonhouden en goed in de gaten houden.
    Misschien verstandig om een nieuwe steriele piercing te laten plaatsen.

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja heb ik ook niet 1 2 3 bijdehand en die ander zit er nu in heb pot zwitsal opgesmeerd al zit er geen pijn of bloed bij

4. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

3 maal daags schoonmaken met gekookt water waarin wat (zee) zout in is opgelost.

5. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hier geen navel piercing maar wel gaatjes in de oren... is een poos geweest (jaren) dat ik geen oorbellen droeg toen op een dag eens geprobeerd en die ging er vrij makkelijk in. Nooit last van gehad. Verschilt misschien per persoon of zoiets snel dicht groeit. Bij mn zusje groeien haar oorgaatjes wel snel dicht en die heeft ze ookal vaak opnieuw laten schietn

6. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

je kunt het idd het best gewoon 3x per dag goed schoonmaken met zoutwater.. meer kan je er nu niet aan doen..

7. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

ja kreeg je hem er zo door?
    Ik heb het ook geprobeerd,
    voordat ik weer zwanger was, maar het
    stonk zo toen ik aan het duwen was! hahahaha
    ik durfde niet meer,
    als deze beeb er is en mijn buik weer helemaal
    mooi is, vraag ik maar even een piercer, zal ik hem moeten waarschuwen voor de stank? haha

8. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Ik zou dat wel is willen weten met een tongpiercing,heb hem er 2 jaar terug uitgehaald en zou er zo graag weer 1 willen, soms kijk ik en dan denk ik ik doe hem er nu door heen, het lijkt erop dat het kan, alleen ik durf niet

9. caroline16

caroline16 Niet meer actief

zou dat echt zo makkelijk gaan met een navelpiercing dan? ik had hem net een paar maandjes toen ik zwanger werd, en heb hem er toen uitgehaald, maar zou hem best weer willen hebben..

voelde je helemaal niks?

10. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik heb mijn piercing opnieuw laten zetten. Tongpiercing. Verder duw ik ook gewoon alles door (wenkbrauw neus tepel :p)

11. caroline16

caroline16 Niet meer actief

serieus? ik heb een wenkbrauw, navel en neus piercing gehad, maar mijn wenkbrauw piercing durf ik echt niet door te prikken! dat zit toch dicht?

12. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Dat zat op zn zachts gezegd goed dicht ja :p Heb flink moeten raggen hehe..

13. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik moest mijn navelpiercing voor de 2de keer opnieuw laten zetten en er zat litteken weefsel in dus t was eerst nog maar de vraag of t weer kon maar t ging maar deed de 2de keer daardoor dus veel pijn!!!!!!
    bij mij was hij namelijk binnen 3 dagen al weer dichtgegroeid de eerste keer terwijl ik m al lang had.

mn vriend heeft tong piercing gehad en die is er al lang uit maar als hij wil kan hij m er zo weer door doen die is nog open

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik zou er 2x per dag wat sterilon op druppelen en dan moet het goedkomen :)

Mijn navelpiercing heb ik er 3 weken geleden uitgehaald (omdat hij er uit aan het groeien is) en er zit nu nog steeds een groot gat!
    Heb hem er eerder ook een keer uitgehaald omdat ik onder een MRI-scan moest, volgende dag er weer in gedaan maar het zat al half dicht, heb toen ook flink moeten duwen! :p

15. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

*krijg ook weer kriebels....*

16. Chai

Chai Niet meer actief

Je hebt er toch geen creme op gesmeert he? of lees ik dat verkeerd?

Ik weet niet of je hem echt doorgeprikt hebt of dat je gaatje nog gewoon open was, als dat laaste het geval was is het geen probleem dat je hem alleen afgewassen hebt hoor. Zo min mogelijk aan zitten niks op smeren en geen hele strakke shirtjes aan.

Om de 2/3 dagen dopje gekookt water met zeezout er 3mi ophouden. Is zoizo goed voor je piercing zodat het lekker schoon blijft in het gaatje.

Als het rood word of je twijfelt gewoon ff langs een piercer gaan, die geven altijd goede hulp en info.

Liefs

17. MamadeBij

MamadeBij Actief lid

20 mei 2010
    349
    0
    0
    Koningin
    In een bloem
    Hm, mijn tepelpiercings en intiempiercings zijn er nu 3 jaar uit, zou het nog kunnen? Ik wil ze niet weer laten prikken maar als ze nog open zijn.........

18. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

nou daar zou ik wel goed over nadenken!
    Ik wou niet graag dat dat ging ontsteken! auwie!

19. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland

hai ik heb 2 maal een tongpiercing laten zetten want die groeit binnen paar dagen echt helemaal dicht

20. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland

nee maar ik heb hem al 12 jaar ofzo gehad he

Deel Deze Pagina