Vieze bekentenissen!

Discussie in 'De lounge' gestart door draak86, 10 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    #1 draak86, 10 jul 2010
    Laatst bewerkt: 10 jul 2010
    N.a.v. meerdere topics (hoe vaak douche je je, hoevaak verschoon je je bed etc) leek me het wel grappig voor de 'vieze' mensen onder ons om eens een aantal bekentenissen te doen. En dan verdeeld in 2 categorien; bekentenissen mbt je jezelf en eentje mbt je huishouden.

(Dit topic is NIET bedoeld om lekker te rellen of elkaar af te zeiken maar gewoon om even te dollen)

Mbt mezelf:
    - ik neuspeuter, het is echt een tik van me. Alleen het idee dat er iets in zit maakt me al gek!
    - Ik douche 2x idweek (was me wel)
    - S'winters draag ik best vaak mijn sokken 2 dagen
    - Ik eet/drink dingen gerust iets over datum als het er nog goed uitziet/ruikt
    - Was mijn handen niet na het toiletbezoek tenzij ik daarna ga koken (ik was altijd mijn handen voor het koken)
    - Ik vind het heerlijk om mee-eters en puistjes te knijpen bij vriendlief
    - Bh's worden te lang gedragen

Mbt het huishouden:

- Het bed wordt vaak maar 1x 4-6 weken verschoond
    - De koelkast doe ik misschien 1x per jaar, en alleen lokaal als er wat gelekt heeft zo hetzelfde met de keuken kastjes.
    - Ik stofzuig en dweil maar 2x per week terwijl ik honden en katten heb (ik swiffer dan wel)
    - Als ik iets laat vallen tijdens het koken gooi ik het, na blazen/afspoelen gewoon terug in de pan
    - Ik was de knuffels eigenlijk maar amper en speelgoed alleen als er eten op zit.

Zo, ik ben door het stof gegaan, nu jullie!!!

2. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Volgens mij heb ik geen vieze gewoontes ofzo... Als ik het zo lees vind ik mezelf best wel schoon :D haha... Misschien 1 dingetje, als ik iets heb aangedaan wat ik na een uurtje toch niet zo leuk vind, gooi ik het in de was, omdat ik geen zin heb om het weer helemaal op te vouwen. Eigenlijk dom, want zo kost het me meer moeite, dan moet het gewassen worden, daarna opgehangen en dan weer gestreken, maar ach.. Af en toe is het nét iets makkelijker.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ieuw viezerd:p

Hier ook het bed 1x per maand(Nu in de zomer vaker ivm zweten)
    Was mn handen ook niet altijd na een wcbezoek.
    Peuter ook wel eens in mn neus.

Knuffels wassen doe ik ook eigelijk nooit,alleen als ze erg vies zijn.
    De koelkast ook 1x per jaar grondig en verder gewoon ff met een doekje over de plankjes.

4. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Kijk ik heb mijn soul(vies)mate gevonden:p

5. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Haha.. leuk topic! Ik heb er ook wel een paar:

- ik vergeet na de kleine boodschap nog wel eens de handen te wassen
    - sokken draag ik ('s winters dan, in de zomer draag ik ze helemaal niet) rustig twee dagen
    - en ow ja, een bh moet ook wel eens in de was...:)
    - als ik iets echt heel graag aan wil, ben ik niet te beroerd het uit de wasmand te vissen en in te spuiten met Febreze (niet als er vlekken op zitten natuurlijk)

- ik ben wel heel strikt met het verschonen van de bedden ( 1x per week), maar speelgoed en knuffels worden hier ook te weinig schoon gehouden
    - stoffen vind ik een vreselijke en domme bezigheid, gebeurt dus ook veel te weinig (en dan schrik ik vreselijk als ik met mijn vinger langs de vensterbank ga)
    - enne... keukenkastjes schoonmaken??? Als het echt niet meer kan...

6. Chai

Chai Niet meer actief

Persoonlijk.

- soms lui met het wassen van mijn onhandelbare haar.
    - neuspeuteren een grote hobby (nooit waar iemand bij is!)
    - uitlaatgassen van vriend vind ik lekker ruiken :D
    (hele erge ik weet het)

Huishoudelijk.

- laat soms wellis een maandverbandje slingeren
    - vergeet regelmatig de w.c. door te spoelen
    - gebruik stofzuiger zak soms veelste lang

Zo ik heb mezelf nu wel genoeg voor schut gezet denk ik haha! :D

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hmmm ik vergeet ook wel eens mijn handen te wassen na een kleine boodschap, bij grote altijd wel en als mijn zoontje erbij staat (wat nogal vaak gebeurd als ik aan het plassen ben haha) dan was ik altijd wel mijn handen.

Het enige waar ik echt een hekel aan heb is strijken dus dat blijft wel vaak te lang liggen en irriteer me er dood aan!

Ik peuter ook wel eens in mijn neus hoor, denk dat heel veel mensen dat doen, het verschil is alleen dat ik het niet opeet en dat zie ik toch wel veel mannen doen als ik in de file sta, toen ik klein was toen at ik het altijd op en toen zei iemand tegen mij dat al die "bulletjes" eruit gehaald moesten worden omdat je ze niet uitpoept en toen meteen gestopt LOL!!

Oh en met koken als ik laat vallen ofzo wil ik het ook wel eens teruggooien he, maar ik dweil en stofzuig elke dag dus dan mag ik hopen dat de vloer redelijk schoon is!

Ik wil zelf ook wel wat eten wat over de datum is (zeker snoep ofzo of dingen die niet gevoelig zijn) maar de kids mogen het niet..

De knuffels waarmee veel geknuffeld worden doe ik elke week met het beddengoed mee en de andere doe ik ook eigenlijk niet, soms klop ik ze even uit of gooi ze even in de droger met febreze erbij, word verder ook niet echt mee gespeeld ofzo dus vind ik niet echt nodig..

oja nog iets vies ik kan wel eens als mijn dochter ofzo wat aarbei op haar wang heeft zitten en dan eraf "likken" en dan zeg ik er vaak bij "hmmm wat smaak je toch lekker mama kan je wel opeten" vinden mensen ook niet echt smakelijk maar van mijn kids zou ik nog hun luierinhoud opeten als het zou moeten... helemaal nergens vies van wat van hun is..

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hmmm ik ben wat dat betreft wel een zeikerd maar zal es denken.....

ik kan heerlijk ongeneerd in mn neus graven als ik alleen ben.
    een bh wil ik weleens te lang aan hebben misschien ( dag of 4)

verder kan ik echt zo gauw niets bedenken

9. miffy11

miffy11 Niet meer actief

van mezelf

ook neuspeuteren..
    bh's te lang door dragen
    vergeet ook vaak de wc door te spoelen

huishouden:
    knuffels van de kinderen worden ook niet veel gewassen. zeker nu, lekker in het zwembadje erbij, en zijn weer redelijk schoon ;)
    mijn koelkast is onderhand ook wel toe aan een grote schoonmaak, volgende maand heb ik m een jaar, en nog nooit echt schoongemaakt. wel lekkende resten etc.

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    bh's draag ik ook altijd redelijk lang :p

11. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

:$

Gatver...die is wel heel erg vies.

:D

12. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

ik peuter echt vaak in mn neus :$ en smeer het dan af aan een zakdoekje.

maar heel soms als ik in de auto zit doe ik het aan de auto stoel en mijn vriend vind dat echt vieehieeess hahahahahahahahahaha

hij is er niet bij als k in mn neus peuter maar ziet het natuurlijk wel zitten op de auto stoel!

jaja ik ben een echte viezerd!!!

verder is ons huis heel schoon, verschoon de bedden elke week vooral nu en stofzuig elke dag dwijl ook elke dag en 1 keer in de week grote schoonmaak dus wc en badkamer enzo. douchen doe ik minimaal 1 keer per dag maar meestal 2 keer. nu met dit weer soms 3 keer een lekkere koude douche!! wassen doe ik 1 keer per dag.

misschien ben ik toch niet zo heel erg vies hahaha

13. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Uhmm ik heb wel een paar dingen :p

1) Bh's vaak veelste lang aan.
    2) Vergeet soms tampons of maandverband weg te gooien.
    3) Gebruik mijn handdoek soms te lang.

Huishouden

1) Hou ik over het algemeen wel goed bij alleen de was moet soms echt uit alle gaatjes komen wil ik eraan beginnen:p

14. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Ik denk dat veel mensen vaak onbewust 'vieze' dingen doen, zoals neuspeuteren bijvoorbeeld. Ik denk dat vrijwel iedereen zich daar weleens 'schuldig' aan maakt.

Dat mijn bh wat vaker gewassen mag worden is bij mij ook. Stom he, wel iedere dag schoon ondergoed, maar wel een week lang dezelfde bh aan :)

Verder liggen mijn kat bij ons op bed (ik heb er 3, maar 1 ligt er altijd op). Maar goed, ik verschoon dan wel echt iedere zondag m'n bedje. Verder kus ik mijn katten iets te vaak op hun stinkie bekkie :) hahaha

15. Meara

Meara Niet meer actief

Ben dus niet de enige die niet om de dag een schone bh aantrekt, in der neus peutert als er een snotje vast zit, der handen niet altijd wat na wc bezoek, beddengoed ook nog weleens te lang laat liggen en ook niet elke dag zuig.

god dank * belt het gesticht af en meld eigenlijk toch wel vrij normaal te zijn*

16. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hehehe dit doe ik ook!!:D Vriendlief zit mij wel is aan te kijken van uhmmm...

17. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Op de sokken (elke dag nieuw) en douchen (1x per dag) herken ik mij er helemaal in.

18. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    hahahaha gatvedrdamme!!!! :D

Hier:

- neuspeuteren (soms gaat het niet op een zakdoekje hoor...)
    - losse haren laat ik soms wel eens naast het bed vallen ("stofzuig ik morgen wel op" denk ik dan...not)
    - BH's wel eens te lang (bij zwarte zie je ook niet dat ze vies bij ;))

huishouden:

- bedden niet vaak genoeg ("snif snif...wordt weer tijd om het bed te verschonen" dan duurt het nog een dag of twee)
    - de vloer dweil ik zelden (moet nu wel vaker nu onze dochter gaat kruipen)
    - Afstoffen gebeurt ook veel te weinig...

Verder ben ik best schoon, helemaal tov mijn kind. FLessen en spenen heel goed schoon, haar bed verschoon ik wél ruim op tijd etc.

Een beetje van beiden, soms vies soms schoon ;)

19. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik durf nu nooit meer iemand een hand te geven, niemand die ze wast na het plassen :$ (sorry, ik doe dat echt heeeel trouw)

Ik peuter wel in mijn neus (maar wel altijd met zakdoekje, ik vind snot vies hahaha)
    Ik doe ook niet elke dag een schone bh aan, ik stofzuig niet elke dag.

Maar nog eens een vraag dan, sommige zeggen dat ze het maandverband niet opruimen, maar waar laat je het dan? Ik heb overal prullebakjes naast het toilet staan, dus daar gaat alles rechtstreeks in, plakken jullie het aan de muur ofzo? :D

20. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    hahaha, dat vroeg ik me ook al af :D

Neupeuteren
    bh's te lang aan
    te weinig afstoffen
    Ons bed verschoonde ik ook veels te weinig, maar nu ik elke week het bed van mijn dochter verschoon doe ik ook meteen dat van ons :D
    De was draaien deed ik ook veels te weinig, maar doe ik nu, door de geboorte van mijn dochter wel (bijna) elke dag...

Deel Deze Pagina