Mijn schoonbroer en schoonzusje gaan trouwen en we willen met de familie door de dag heen eigenlijk steeds iets leuks als verrassing doen. Bijv. na de kerkmis buiten staan met witte ballonnen en dat hun een rode hart ballon krijgen en daarna die allemaal samen oplaten. Op het feest s' avonds een ludiek liedje zingen. Een verrassingsoptreden regelen van een zanggroepje. Hun huis versieren en binnen allemaal ballonnen opblazen, wat ze dan vinden als ze thuiskomen na de bruiloft. Zo willen we eigenlijk nog wat meer doen. Maar ja... wat? Iemand leuke ideetjes? Mag ook best ludiek zijn?
Dit ga ik morgen doen: YouTube - ‪Bruiloft Sandra en Bram - Muzikaalinterview‬‏ Dit is ook leuk: YouTube - ‪Sister Act ['onvermeidelijk] op onze bruiloft‬‏
-Een grote emmer, zonder bodem!, gevuld met rijst op bed zetten -Een wit brood voor het ontbijt klaar leggen met "gefeliciteerd met de witte broods weken". - Tijdens het feest een bruiloftszuil neerzetten waar alle gasten een boodschap op in kunnen spreken Een video zuil op uw bruiloft; felicitaties op DVD | Bruiloft Zuil
Wij wilden zoiets gaan doen op de bruiloft van mijn zwager en schoonzusje, maar dat huwelijk gaat niet door... YouTube - ‪FLASHMOB Trouwen Jos Marloes‬‏ Super ook dat dat buidspaar niets in de gaten heeft, bruidje danst in het begin gezellig me.
Toen goede vrienden van ons trouwden, hadden de ouders van bruid&bruidegom een powerpoint-presentatie gemaakt met allemaal overeenkomstige jeugdfoto's, en daar werd een verhaal bij verteld. Moraal van het verhaal was dat ze zo goed bij elkaar passen. Dat was echt heel leuk; eerst een foto van hem als ukkie, kamperen in een tent, en daarna een soortgelijke foto van haar. En zo van allerlei dingen; vissen, bij een familielid op de motor, met carnaval verkleed. Dat soort dingen. Het is even zoeken, maar wel heel erg gaaf! Dat vond ik tenminste...
Wij hadden een mooie bruidssuite met een tweepersoons bubbelbad en toen we daar aankwamen, stond er een mand klaar met allemaal baddingetjes (van die zeep-rozenblaadjes, flesjes badschuim, bruisballen, van die puffs (sponsjes) en handdoekjes. Dat hadden mijn ouders geregeld. Ik heb er nog maanden gebruik van gemaakt.