norlevo (morning afterpil) toch zwanger?

Discussion in 'Anticonceptie' started by MMD86, Oct 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

Oct 14, 2013
    1,006
    870
    113
    Female
    Hairstylist
    Hallo allemaal!

Ik had voorheen de nuvaring, maar door schommelende hormoonkwaaltjes wilde ik 3 maanden stoppen, even resetten.

Nu heb ik maandag 23 september de ring eruit gehaald, woensdag de 25e ongedteld geworden.

Zaterdag 5 oktober in de ochtend onveilige sex gehad. Tot ik realiseerde dat ik natuurlijk de ring niet meer had, heeft mijn vriend de morning after pik gehaald en deze 's avonds ingenomen, na werk. Op het werk wel pijn in mijn lies gehad, wat leek op een eisprong.

Eigenlijk geen klachten na het innemen van de morning afterpil, ik geloof dat ik na enkele dagen vlagen van misselijkheid had en onwijs gevoelige tepels. Inmiddels ben ik elke dag misselijk en sinds eergisteren ook opgezette borsten zeurend/trekkend gevoel in mijn onderbuik wat ik herken van mijn vorige zwangerschap (inmiddrls zoon van 5.5 jaar).

Nu weet ik ook dat je bijwerkingen van de morning afterpil kunt krijgen die ook lijken op symptomen van zwangerschap, maar ook pas na 2 dagen?
    En waarom blijf ik me zo weeïg voelen ? Ben misschien eigenwijs, maar heb toch getest vanmorgen, 1 streep, dus niet zwanger volgens de test, alleen weet ik dat het ober 9 dagen pas mijn NOD is.

Nu is een kindje ook welkom, komt alleen nu niet heel goed uit, wilde een jaartje wachten. Maar nu ik al die symptonen heb, ben ik wel in de war, laten we zeggen, ik en mijn vriend zouden het stiekem toch leuk vinden :)

Iemand ervaring met de norlevo?
    En wat denken jullie? Over een week nog een x testen of afwachten of ik ongesteld word? Had ik al een licht streepje kunnen hebben of kan dat echt nog niet 9 dagen voor je NOD?

Groetjes

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb zelf ervaring met Norlevo, mijn ervaring is dat ik ondanks slikken van de morning afterpil toch zwanger bleek te zijn :)
    Het lijkt me wel erg vroeg om zwangerschapssyptomen te hebben...
    Die test is ook veel te vroeg natuurlijk.
    Ik zou gewoon je NOD afwachten en tegen die tijd nog eens een testje doen. Succes met afwachten!

3. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

Oct 14, 2013
    1,006
    870
    113
    Female
    Hairstylist
    Hey, Bedankt voor je reactie!
    Dat is ook het enige dat ik zo'n beetje kan doen!
    Maar idd vroeg voor kwaaltjes..we zullen zien :)
    Onmogelijk is het i.i.g. niet!

Groetjes

4. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

Oct 14, 2013
    1,006
    870
    113
    Female
    Hairstylist
    Nou, net predictor early getest, 4 dagen voor m'n nod, woensdag moet ik ongesteld worden...
    Weer een negatieve test..
    Begrijp er niks van heb nog steeds lage buikpijn steken in m'n liezen, hele dag misselijk, gespannen borsten gevoelige tepels... ik was er van overtuigd!
    Nu woensdag afwachten maar.. ga er vanuit dat ik niet zwanger ben, kunnen we het over een jaartje in het echie proberen. .. (vind 't nog wel vreemd... was zoooo overtuigd :-| )

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik denk dat het inderdaad de bijwerkingen van de morning afterpil zin gezien je negatieve test.

Maar.....je hebt wel met de zeer onbetrouwbare Predictor Early getest.

Ik zou woensdag met een ander merk testen.

Mannen testen positief met die Early.
    Iemand had zwanger kraanwater.
    Vrouwen die niet zwanger zijn, testen positief en
    Vrouwen die WEL zwanger zijn, testen negatief.

Vandaar mijn advies om toch echt even met een ander merk te testen, bijv Kruidvat 2 voor 5 euro of CB Digitaal met wekenindicator.

6. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

Oct 14, 2013
    1,006
    870
    113
    Female
    Hairstylist
    Jeetje dat ze nog op de markt zijn dan!
    Idd ff woensdag afwachten dan... voor de zekerheid geen alcohol dit weekend. ..
    Want vooral die lage buikpijn herken ik van m'n vorige zwangerschap, blijft maar aanhouden! Het kan dus nog steeds alle kanten opgaan...

Hmmm post woensdag wel een berichtje!

7. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

Oct 14, 2013
    1,006
    870
    113
    Female
    Hairstylist
    Zoo hey wat kan je lichaam met je sollen!
    Ben vanmorgen ongesteld geworden.. lig nou met krampen op bed !
    Weliswaar op dag 26! Korte cyclus...
    Denk toch maar de nuvaring er weer in want dit gestress is nie handig :p
    Jullie zien mij hier voldoend jaar terug! Wanneer we er ECHT voor gaan ;)

Share This Page