Hallo meiden, ik wil even mijn bezorgdheid met jullie delen en hoop dat jullie mij iets gerust kunnen stellen. Ik heb vorige jaar oktober een spontane miskraam gehad. Volgens de vk was het een 'windei' (ze heeft de weefsels bekeken die ik had bewaard). nu heb ik in februari een curretage gehad omdat er weer niets bleek te zitten. de eerste keer was ik zo'n 9 weken 'in verwachting', de tweede keer zo'n 10 weken. Nu heb ik het gevoel dat ik weer in verwachting ben (zelfde symptomen als bij de eerste twee keer) terwijl ik geen menstruatie heb gehad tussen mijn curretage en nu (zo'n 5,5 week geleden). Als het zo is dat ik in verwachting ben, dan ga ik me weer enorm zorgen maken dat het weer mis gaat of erger nog dat ik misschien toch een soort afwijking heb waardoor er geen babietje kan groeien in mijn baarmoeder... Heeft iemand ook 2 windeieren gehad en nu toch gezond en gelukkig in verwachting?
heey, ik heb zelf geen 2 windeieren gehad maar wel 1tje.. maar ben zelf niet zwanger! maar ik hoop voor je meis dat het allemaal goed zit! ik ga voor je duimen! en aan je denken..
Heey meid, Ik zou een afspraak maken bij verloskundige of gynaecoloog... Zij kunnen zien of je zwanger bent ja of nee! Succes!