Hallo ik heb 2 miskramen gehad een in september met 8 weken en begin van deze maand is de innesteling mislukt (vm). Nu heb ik afgelopen maandag een onderzoek gehad, op deze echo was alles goed mijn baarmoeder is klaar voor een nieuwe innesteling. Je kon zien dat er eitjes waren aangemaakt in de eierstokken die wachten op een bevruchting. Ook was er voldoende baarmoederslijmvlies aangemaakt, mijn bloedonderzoek was ook allemaal in orde. Op de goedkeuring vd arts mogen wij weer zwanger worden maar, betekend de eitjes en de baarmoederslijm meer kans op een zwangerschap? Ik heb dinsdag wel gemeenschap gehad en had de volgende ochtend even een rare buikpijn gehad wat nu weg is. Mijn cyclus is behoorlijk in de war... Weet iemand raad? Zou dit mijn eisprong geweest kunnen zijn? Heeft iemand ook ooit zoiets gehoord bij een onderzoek? Ik ben zo onzeker
Hallo mamasuus, wat naar voor je van de 2 miskramen dat is idd niet fijn en daar wordt je heel onzeker van ik snap je helemaal. Ik heb zelf namelijk 3 miskramen gehad voor de komst van mijn dochter. Maar die buikpijn zou idd kunnen komen van een ei sprong en hopelijk weer een snelle bevruchting wel fijn dat alle uitslagen van de gyn goed waren. blijf gewoon proberen en ook zeker hoop houden want het werkt dus allemaal wel bij jullie het is nu even heel wrang. ik ben toen zelf naar een accupunturist toe gegaan om wat meer rust te krijgen was er zelf ook erg mee bezig. je ziet iedereen zwanger worden maar jullie niet. en ik heb nu een dochter van 2 en een zoon van half jaar zonder problemen gekomen. heel veel sterkte en succes
Hoi manon bedankt voor je reactie, helaas ben ik vanochtend toch ongi geworden maar we geven niet op. Zodra me ongi weg is gaan we er weer voor
Hoi, vervelend dat je nu weer ongesteld bent geworden. Na een miskraam wil je toch zo snel mogelijk weer zwanger zijn is mijn ervaring. Misschien kan je deze maand temperaturen en ovulatietests doen? Volgens mij kan je dan redelijk goed je eisprong vaststellen.
Hoe werkt dat eigenlijk met temp.? Hoor er namelijk veel over. Ja ik wil heel graag eeer zwanger worden. Ik hoop dat het deze maand lukt, slik ook alvadt foliumzuur