zwanger maar man had het liever 2 mnd later gehad

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door aylins, 8 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aylins

aylins Actief lid

5 jan 2009
    262
    0
    0
    hai,gister stiekem een test gedaan wel te vroeg maar omdat ik mijn cyclus niet wist,en wel misselijk voelde heb ik het toch gedaan en daar was een licht streepje,toen ik het later aan mijn man vertelde was hij niet echt blij,het was beter als het 2 maanden later was zo hadden wij dus ook afgesproken om het dan te proberen,ik zeg er verder nog maar niks over ik zeoi het is 40% kans dat het wel zo is waar hij op antwoorddde dat is al te veel :( naja wilde het even vertellen groetjes

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    He wat een rotopmerking zeg! waarom 2 maanden later wel dan?Soms kan je dingen niet plannen..

I.i.g gefeliciteerd!

3. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Wat een rare opmerking.
    Weet hij wel zeker of hij kids wil?
    Gefeliciteerd iig!

4. Only me

Only me Niet meer actief

Weird, om zoiets te zeggen. Wat maakt die 2 maanden uit op een hele zwangerschap ?
    Nou ja meid, in ieder geval gefeliciteerd en geniet er wel van he!

Gr. Kim

5. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Allereerst gefeliciteerd!

Misschien moet hij aan het idee wennen, wat maken die maanden uit. Hoop dat ook hij snel kan genieten.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap, denk ik.

Als jullie hadden afgesproken om over 2 mnd te gaan klussen..hoe kan je dan nu zwanger zijn?
    Hij was daar toch ook bij? Of ben je eerder met de anticonceptie gestopt dan afgesproken?

Die 40% snap ik ook niet...een streep = zwanger.

Je kan zoiets inderdaad niet altijd plannen, in mijn oren klinkt het erg ondankbaar.

Elmo

7. Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Idd een vreemde opmerking van je man.
    Als we het konden plannen, dan hadden we het allang gedaan.
    Was het maar zo makkelijk.

8. 4days

4days Niet meer actief

Maar ze had er tegen haar man toch niet bij gezegd dat ze een test had gedaan... ;)

Gefeliciteerd! Vreemd dat hij zo stom doet om die 2 maanden idd...

9. daffie1

daffie1 Lid

9 dec 2008
    48
    0
    0
    Gefeliciteerd!
    ach mannen zijn rare wezens...denk dat hij wel bijdraait als het 100% zeker is
    hij is misschien een beetje geschrokken omdat hij het nog niet verwacht had
    en zoals al eerder gezegd is...wat is uiteindelijk 2 maanden op een mensenleven :)
    gewoon ff tijd gunnen

10. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Beseft je man wel hoeveel mensen er zijn die al jaren op een zwangerschap wachten?

11. goudvis1977

29 dec 2008
    75
    0
    0
    Proficiat meid...

en wat een belachelijke opmerking! sorrie hoor! er zijn hier stellen die al jaren bezig zijn, en geloof me, die zouden er heel wat voor over hebben.

Zeg maar tegen je man, dat je een wonder draagt! wat je moet koesteren! en dat het niet zo vanzelfsprekend is...(word en bijna boos van :x )

Nogmaals geniet ervan! ook al is het twee maanden eerder dan gepland! ?!
    En idd Elmo. Heel Ondankbaar!

gr Monique

12. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Gefeliciteerd.
    Nee, haar man weet waarschijnlijk niets van ploeterende stellen, hij is een man.
    Hij had waarschijnlijk in zijn hoofd dat hij nog even had om aan het idee te wennen. Is nu geschrokken dat het zo snel is gelukt en dat komt er dan (zoals bij veel mannen) niet erg genuanceerd uit.
    Hopelijk en volgends mij kan het bijna niet anders is hij er over een tijdje heel erg blij mee.
    (anders is het een flapdrol)

13. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Gefeliciteerd meid. Jammer van die opmerking van je man, soms zijn ze echt niet te snappen.. Maar probeer er wel van te genieten, hij draait wel bij.

14. goudvis1977

29 dec 2008
    75
    0
    0
    Misschien dat je de baby! 2 maanden kan ''verstoppen'' kan meneer langzaam wennen! grrrrr

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Jammer van die opmerking. maar evenwel van harte gefeliciteerd met dit wonder op komst!

16. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Gefeliciteerd! Is je man al van gedachten veranderd?

17. veertje23

veertje23 Actief lid

2 mei 2007
    333
    0
    0
    Verzorgende
    Gelderland
    Ik vind het maar een rare opmerking een zwangerschap kun je niet precies op de maand af plannen.

18. DeboravB

DeboravB Actief lid

12 sep 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Wildervank (Groningen)
    Van harte gefeliciteerd.
    Wel een rot opmerking van je man, maar hij raakt er wel aan gewend.

Groetjes,
    Debora

19. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wat een rot opmerking zeg!
    Maar toch

Van harte Gefeliciteerd!!

20. aylins

aylins Actief lid

5 jan 2009
    262
    0
    0
    hai,vandaag had ik toch echt ongi moeten worden,niks dus maar nee ik slikte nooit de pil want dat vindt ik slecht k denk dat het niet goed voor je is,ik vertelde me man ook van het kan mis gaan maar hij dacht niet echt zo omdat je zovaak verhalen hoort,en ik wist mijn cyclus niet eens helemaal alleen dat de 10 uiterlijk de 10de is,mijn man zei gister uit zichzelf het moest er toch een keer van komen, heb zelf niks meer gezegd na die keer,dus een licht heel licht streepje is dus echt een streep! bedankt voor jullie reacties groetjes aylin..

Deel Deze Pagina