Wat een fantastisch begin van het jaar heerlijkn hoor! Hoplijk kan je er nu al een beetje onbezord van genieten... Gefeliciteerd!
De gyn gaf aan dat als ik door de primolut ongesteld zou zijn geworden, dan écht afgelopen maandag of uiterlijk dinsdag moest zijn geweest. En het is nu al vrijdag en ik zie geen bloed! Jipiieeeeeee nu maar hopen dat dat zo de komende 36 weken blijft! X
Gefeliciteerd! Ik schreef mee met de juli2008 mama`s maar heb toen een MA gehad heette toen goudvis22 maar was een tijdje niet geweest en mijn ww kwijt en de mail werkte niet meer, dus met deze naam aangemeld... Wat geweldig dat je weer zwanger bent 2009 word een mooi babyjaar! Wij hebben een hele lange pauze gehad en zijn sinds september weer bezig nu rond 4 nog een paar dagen dan mag ik testen... De meeste afvallers van toen zijn nu weer zwanger of inmiddels al bevallen en gelukkig maar. Groetjes goudvis
Hartelijk gefeliciteerd! Weet je wat ik zat te bedenken? Misschien is de reden dat je geen eitjes had wel dat je al langer zwanger bent. Aangezien je eierstokken dan 'stilvallen'. Kweenie, is maar een ideetje? Hoop dat je er heerlijk van kan genieten en ook nog een heeeeeeeeeeele lange tijd natuurlijk! Liefs Tezzz (zwanger na derde ronde clomid)