na 2 miskramen hoe verder??

Discussie in 'Miskraam' gestart door debbie1983, 29 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    janne

bedankt voor je pb....!!

2. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    en ik heb gesproken met die desbetreffende mw.. ik kreeg weer eerst een balie die zei dat ze wegging want die mw d'r dienst zat erop.. dus debs ging even flippen.. haha.. ik was het meer dan spuug zat en dat heb ik ook gezegt.. toen was de betreffende mw toch nog eventjes op de afdeling in één keer.. (hmmm wat een toeval) ik kreeg te horen wat brr ook al zei en jaa zei ze dat kon je ook niet zien want je keek pas naar dat ding toen ik al klaar was... (dat was niet zo heb ik ook gezegt) en ze zei jaaa maar dat heb ik toch in mijn uitleg gezegt dat dat erom heen zit?? (toen zei ik nee dat heb je niet gezegt want je zei dit ding breng ik zo in je en dan gaan we even kijken 4 secondes later was ie ook al aan het gluren) dat heb mijn hubs ook bevestigt dat ze DAT zei en niet anders.. en op dat moment toen ze dat zei bekeek ik dat ding heeeel goed en toen zag ik dus niks zitten...er zat trouwens wel een klodder gel erop en ze zei ook nog dat ze dat ding ontsmet als ze klaar is met odnerzoeken (dat geloof ik dan nog wel)

kortom hier kan ik nog niets mee.. o ja en het word nog mooier.. ze wou me dus vandaag niet meer bellen want ze stond op het punt om naar huis te gaan !! en het word NOG mooier die leuke mw wist het GISTERMIDDAG al dat ik melding had gemaakt en is verzocht mij te bellen.... ok dan.... dat moeten we ook maar weer nemen dan..

dus we laten het nu maar rusten.. ben er inmiddels bruin (synoniem) ziek van!! het zal wel goed zijn hoor... maar zo word er dus omgegaan met klachten van patiëten..

volgende keer als ik weer een inwendige echo krijg dan mag die persoon EERST even laten zien dat er iets om zit voordat er gegluurt word..

o ja enny dames het is PROTOCOL en VERPLICHT dus dat er zo'n ding om zit dus geen genoegen nemen zonder !! tenminste dta doe ik niet meer eerst ZIEN en dan PAS naar binnen gluren..

3. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt en hoop het ook niet mee te maken, maar ik ga er heeeeeel goed opletten( deed ik al maar nu nog ff extra ;) ) Ik vind het te walgelijk voor woorden als dat niet gedaan wordt!!!

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Debbie: die vrouw werkt zeker alleen voor haar geld. Als ze haar loon maar krijgt zal het haar verder allemaal een worst zijn. Kijk je kan een fout maken (niet leuk en moet eigenlijk ook niet maar KAN) Heb dan ff het fatsoen om terug te bellen.

5. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Fijn dat ik nu weet dat het altijd moet (hoewel ik niet anders had verwacht hoor).

Ik snap echt niet dat áls zoiets gal ebeurt, dat er niet meteen stappen genomen worden (dat je iig direct wordt teruggebeld, excuses krijgt en als het even meezit nog een bosje bloemen voor het ongemak). Maar wat er nu gebeurt is je gewoon laten zitten. Echt belachelijk.

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb voor ik zwanger werd van Giulian 2 miskramen gehad. Met 12 en met 13 wkn. Ik heb welaltijd het gevoel gehad, dat ik met Giulian een gezond kindje zou krijgen. Dit zou niet mis kunnen gaan, vond ik. (ondanks ik tot 24 wkn bloedingen gehad heb)

Na Giulian heb ik nog n mk gehad met 8 wkn en ook met de volgende (hopelijk ooit) heb ik niet het gevoel dat ik weer een miskraam zou krijgen. Ik vind het gewoon niet eerlijk.
    Noem het maar struisvogel-politiek...

7. balloo

balloo Lid

11 mei 2006
    81
    0
    0
    Drenthe
    Dag dames,
    Herkenbaar allemaal. Ik heb zelf een miskraam gehad in maart, was 7 week zwanger. En nu ben ik 6.5 week zwanger en ben weer heel erg aan het bloeden. Ik denk echt: Niet weer! Gister naar de ha geweest en straks naar de gyn voor een echo. Het bloeden word alleen maar erger. Voel me net ongi. Hoe kun je toch ooit weer met vertrouwen een zwangerschap ingaan? Je wilt zo graag garantie dat het de volgende keer goed zal gaan maar ja, niemand kan je dat geven. Ik ben blij dat hier ook positieve verhalen bij staan. Zoveel meer meiden maken dit dus mee.
    liefs balloo

8. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Balloo, heel erg veel sterkte bij de gyn strakjes.
    Ik denk aan je.
    Knuffel, mussie

9. Niet meer actief

Balloo, ik weet wat je voelt meis. Ik zit nu in hetzelfde schuitje.

Alleen ben ik nog maar 5 weken vandaag. Dus is er nog niet veel te zien op en echo. Ik denk aan je.

10. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    o balloo wat vervelend!!! en je kunt helemaal niet veel omdat je ook nog zo pril bent he... en je moet maar wachten en wachten,, slopend is dat dat je geen antwoorden kunt krijgen..

ik hoop dat alles goed is!!

11. balloo

balloo Lid

11 mei 2006
    81
    0
    0
    Drenthe
    Dag dames,
    Het was niet goed. Weer een miskraam. Er was ook niets meer te zien op de echo. Heb er niks van gemerkt dat het vruchtje eruit is. Was dus erg klein nog en was ws al langer gestopt met groeien.
    Je vertrouwen in het goed gaan raakt zo weg, hebben jullie dat ook?
    Liefs balloo

12. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ach meisje, heel erg veel sterkte.

Ja, het vertrouwen in mijn lichaam is zo goed als weg, dus dat herken ik heel goed. Hoeveel mk-en heb je nu gehad?

13. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Jeetje, Balloo, veel sterkte maar weer. Huil hier maar lekker uit...

14. balloo

balloo Lid

11 mei 2006
    81
    0
    0
    Drenthe
    Dag Mussie,
    Ik heb er nu 2 gehad. In Maart dit jaar en nu dus.
    Jij hebt er al 3 gehad? Ook net geleden de laatste? Kun je het een beetje verwerken? Ga je er weer voor of wil je nog wachten? Ik denk dat wij niet willen wachten maar zodra het kan er weer voor willen gaan. Ik ben wel emotioneel maar de eerste keer was gevoelsmatig en lichamelijk heftiger. De vorige keer had ik heel veel pijn en heb 2 maanden gesukkeld. Nu voel ik me beter.
    Mummy, dank je wel.
    Liefs balloo

15. balloo

balloo Lid

11 mei 2006
    81
    0
    0
    Drenthe
    Dag Mussie,
    Ik heb er nu 2 gehad. In Maart dit jaar en nu dus.
    Jij hebt er al 3 gehad? Ook net geleden de laatste? Kun je het een beetje verwerken? Ga je er weer voor of wil je nog wachten? Ik denk dat wij niet willen wachten maar zodra het kan er weer voor willen gaan. Ik ben wel emotioneel maar de eerste keer was gevoelsmatig en lichamelijk heftiger. De vorige keer had ik heel veel pijn en heb 2 maanden gesukkeld. Nu voel ik me beter.
    Mummy, dank je wel.
    Liefs balloo

16. balloo

balloo Lid

11 mei 2006
    81
    0
    0
    Drenthe
    o sorry, twee keer.

17. Niet meer actief

He bah Balloo! Toch! Heel veel sterkte meis.

Ooit, echt ooit komt onze tijd. ( al is dat nu moeilijk te geloven)

18. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb er vorig jaar juli 1 gehad, dit jaar maart en dit jaar weer in juli.Ik heb net aan mummy verteld, dat mijn lichaam er wel weer klaar voor is. Ik had vorige week ook weer me vruchtbare dagen (ovulatietest gedaan :oops: ) maar dat we geen gebruik van die, oh zo belangrijke dagen, hebben gemaakt :( Ik was er echt nog niet klaar voor. Je mag er nooit van uit gaan dat je gelijk weer zwanger bent, was het maar waar!! Maar ik dacht stel je voor dat het idd weer gelijk raak is, weer die spanningen en dat kon ik echt nog even niet aan. :oops: Later had ik wel een beetje spijt maar ik weet , dit is goed zo. Even minimaal 1 maand rust en dan gaan we er weer voor. We hebben vandaag de eerste bloedonderzoeken gehad, incl chromo onderzoek. Dus dat is stap 1. Over 2 weken nog een onderzoek. En dan maar wachten op de uitslag. wat niet betekend dat we ondertussen niet gaan "klussen" hoor :)
    Meis, ik zei net tegen mummy ook, ook wij gaan een gezond wondertje op de wereld zetten.We moeten weer positief proberen te denken.
    Heel erg veel sterkte. En luister niet alleen naar je lichaam maar ook naar je koppie.
    Dikke knuffel, mussie

19. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Heel veel sterkte Balloo,
    weet even weer niet wat ik moet zeggen

liefs

20. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    balloo

wat vervelend ... :cry: zo verdrietig allemaal..
    veel sterkte

Deel Deze Pagina