na 2 miskramen nu 3e miskraam op komst.

Discussie in 'Miskraam' gestart door patricia13, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

echt vreselijk dit, ik wens je heel veel kracht toe en sterkte :cry:

2. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Had nog niet gereageert omdat ik zelf n beetje overhoop lag met mezelf toen ik t berichtje las. En wist even niet wat ik moest zeggen.
    Maar wil je toch heel veel sterkte toewensen met alles.
    En als je er nog eens voor wil gaan, hoop ik dat t dit keer alles helemaal goed gaat. Pracht zwangerschap compleet met goede bevalling en n mooi kindje. Dat heb jij verdient!

3. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ooh nee... oh meid wat een narigheid nou weer... :(
    En het is je zo gegund. Ik wens je heel veel sterkte en kracht, en ik hoop in ieder geval dat de lichamelijke ellende niet al te lang zal duren voor je.

Het is een cliché, dat weet ik, maar ik ga het toch zeggen: een mooi, lief en gezond kindje is vast ook voor jullie weggelegd. Houd moed (al kan ik me uit ervaring levendig voorstellen dat dat heel moeilijk op zulke momenten)!

Liefs, Wendy

4. patricia13

14 feb 2006
    21
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik wil jullie bedanken voor al jullie lieve reacties. En dat van gewoon volslagen onbekenden en dat vind ik zo lief.

Moest het allemaal even laten bezinken hoor voor dat ik kon reageren. Had er namelijk niet echt op gerekend dacht dat het dit keer helemaal goed zat. :( Het is ook nog zo onwerkelijk. Daar loop je dan nog wel zwanger maar eigenlijk toch ook niet. Ik hoop dat het allemaal snel over is want dit is voor mij helemaal niets.

Ik weet ook niet hoe het bij jullie is maar ik moet ook om de haverklap wel een traantje wegpinken. :cry: Ik had het dan ook zo graag anders gezien. En natuurlijk heel veel andere meiden met mij. Ik wens de rest van alle meiden die hetzelfde meemaken dan ook heel veel sterkte toe en neem er de tijd voor als je die nodig hebt.

En alle zwangeren onder ons wens ik een fijne en onbezorgde zwangerschap toe en probeer er bewust van te genieten.

De gyneacoloog had het over een chromosomen onderzoek. Weet iemand wat dat is? Want ik heb natuurlijk al een kerngezonde dochter vandaar. Lijkt me dus niets mis met onze chromosomen. Toch?

Nou meiden ik ga me voorbereiden op een rotweek want als het goed is staat me nog wat te wachten. Eerst nog een echo vrijdag en dan maar beslissen. Curretage of op de natuurlijke weg. Verdorie wat is dit moeilijk zeg zit alweer te janken. bah.

Ik sluit het maar weer af.

Liefs Patricia

5. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Hoi,
    Ik herken je gevoelens helemaal. Om de klipklap huilen, somber, verbaasd dat dit is gebeurd...
    Nu, een week later, huil ik niet meer iedere keer, maar word er soms ineens door overvallen (door een opmerking van iemand of een mooi liedje ofzo).
    Nou, sterkte iig.
    O ja, over dat chromosomenonderzoek: is dat niet standaard na meerder miskramen? Ik kan me voorstellen dat het prettig is als er wordt onderzocht waar het aan ligt dat het mis gaat, maar misschien ligt dat voor jou anders...
    Sterkte!

6. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Iedereen verwerkt zijn verdriet op zijn eigen manier....

Ik heb veel over chromosomenonderzoek gevonden op google. Dit is er een. Ik hoop dat je er wat aan hebt...

http://www.kennisring.nl/smartsite.dws?id=32905

Als het nodig is mag je hier altijd komen uithuilen hoor, dat lucht op!

Nogmaals sterkte..

7. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoe is het nou met je, Patricia?
    Liefs, Wendy

8. patricia13

14 feb 2006
    21
    0
    0
    Hoi Wendy,

Ja hoe is het nou met me.. Het voelt een beetje dubbel. Heb nog steeds geen bloedingen gehad dus voel me nog steeds zwanger en heb ook alle symptomen. Maar ja ik weet in mijn hoofd wel beter maar het hart wil het nog niet weten. Elke keer als ik babies zie op tv dan barst ik in tranen uit.

Ik denk ook dat als de echo morgen wederom uitwijst dat het niet goed zit dat ze er maar wat aan moeten doen. Want dit is ook niet goed voor mij..

Maar nogmaals doet mij dit des te meer beseffen wat een wondertje mijn kleine meisje is en dat je niets vanzelfsprekend moet nemen.

Nogmaals bedankt voor je steun en lief dat je vraagt hoe het nou met me gaat. En ook alle andere meiden bedankt voor al jullie lieve reacties.

Liefs Patricia

9. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Graag gedaan hoor ;)

10. patricia13

14 feb 2006
    21
    0
    0
    Hallo meiden,

Hier weer een berichtje van mij. Ik ben vrijdag bij de gyn geweest en inderdaad het vruchtje leeft al een tijdje niet meer :cry: . Dit was wederom een klap maar eigenlijk hadden we dit wel verwacht na de laatste keer.

Aangezien ik een depressieve achtergrond heb, hebben we besloten om een curretage uit te laten voeren. En dit gaat morgen (dinsdag 11 juli) gebeuren. Hier zie ik erg tegenop maar ja het is niet anders.

Ik zit zo met mixed feelings :( . Ik word heen en weer geslingerd tussen schuldgevoel, verdriet en aan de andere kant ook weer het verstand.
    Oh meiden wat is dit moeilijk ik hoop dat ik dit niet nog eens hoef mee te maken 3 keer is toch wel genoeg pech :cry:

Nou ik weet niet wat ik van morgen moet verwachten dus weet ik ook niet hoe ik me daarna voel en wanneer ik weer wat van me laat horen. Nogmaals alle meiden bedankt voor jullie lieve woorden en steun.

Liefs Patricia

11. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Oh Patricia wat een ontzettend naar bericht!!! Heel veel sterkte morgen en natuurlijk de komende tijd! Ik hoop dat je dit goed kunt verwerken en alles een plekje kunt geven.

Ga je dat chromosomenonderzoek nog doen? Hoewel ik me kan voorstellen dat je hoofd er nu niet naar staat....

Nogmaals heel veel sterkte!!!

12. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Lieve Patricia,

Heel veel sterkte morgen!!
    Ik zal aan je denken, hou je taai!

Liefs , Mirre

13. patricia13

14 feb 2006
    21
    0
    0
    Hoi,

Om even op de vraag over het chromosomen onderzoek, Dit is volgens de gyn toch niet echt nodig, hij was eigenlijk niet zo blij dat hij dat gezegd had. Mede om het feit dat ik al een kerngezonde dochter heb. En dat er dan een afwijking in de chromosomen gevonden zou worden heel erg minim is.

Dus waarschijnlijk is dat niet eens een optie tenzij we er uitdrukkelijk om vragen maar inderdaad dat is iets van later zorg eerst dit achter de rug.

Liefs patricia

14. Banjer

Banjer Lid

25 jun 2006
    87
    0
    0
    Enschede
    Lieve Patricia,

Ook ik wil je heel veel sterte wensen morgen, maar ook de tijd erna!!!

Liefs Banjer

15. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Oooh Patricia, ik lees dit allemaal nu pas, wat vreselijk voor jullie...

Ik wilde je eigenlijk een PB sturen, omdat ik positief heb getest en jij had gevraagd of ik je op de hoogte wilde houden en toen zag ik dat je geen zwangeren banner had.

Meis, heel erg veel sterkte, ik weet niet wat ik nog meer moet zeggen, ik vind het zo erg....

Deel Deze Pagina