Sinds woensdag deze streepjes op de ovulatietest, maar mijn inziens net niet donker genoeg. Wat denken jullie. Probeer sinds mijn miskraam rond okotber inzicht te krijgen in mijn cyclus maar blijft onduidelijk. Ik dacht te gaan tempen, maar ik vergeet dat 's morgens.
Net nog getest maar streepje word lichter. Dit is nu de derde cylsus waarbij ze net niet "knallen" zeg maar.
Kan het niet per vrouw verschillen in hoeveel LH je aanmaakt? Dus dat bij jou de bovenste al een knaltest is terwijl die bij een ander wellicht donkerder is?
Ja dat kan zeker dat heb ik ook met de action testen, maar dan kom ik zelfs hier nog niet bij in de buurt haha
Ik heb toen we voor de tweede gingen de testen gekocht. Eerste ronde zonder, maar had steeds heeeel lang bloedverlies, als ik 15 dagen in een cyclus van 24. Tweede ronde die testen gekocht omdat ik onzeker werd van het bloedverlies. Toen kreeg ik dus geen echte positest, maar 2 dagen na de donkerste test bloedverlies tot echte menstruatie. Maar werd ik weer onzeker of die wel gesprongen was door het bloed. Derde ronde erbij getempt om te kijken of het klopte wat ik dacht. En het bleek dus wel echt mijn eisprong te zijn. Heb ze nu alleen gebruikt voor mezelf om te kijken of mijn lichaam nog hetzelfde deed als toen in de ronde voor we er voor gingen. En de eerste echte ronde was ik ineens bang dat ik hem ging missen en heb ik een paar testen gedaan maar had er niets aan haha. Ben wel zwanger nu. Maar dus niet getempt. Ik was me wel aan het verdiepen in andere testen voor als deze op zouden zijn. Ik had er nog 5 als het deze ronde niet raak was geweest had ik extra gevoelige gekocht
In mijn ervaring begonnen mijn testen pas te knallen toen ik op heel andere tijdstippen begon te testen. Ik bedoel dan bvb dat ik net iets later testte, bvb om 15u en 18u ipv om 12u en 20u. Misschien heb je wel wat aan die tip. De vele rondes daarvoor ook echt nooit knallers gehad. Mijn piek bleek telkens rond 18u te vallen, om 20u was het streepje al een pak lichter.
Haha waaaauw wat goed joh, dat het dan zo snel gelukt is! Ik vind ovulatietesten ook maar moeilijk, maakt je ergens onzeker als je ‘m niet vindt en het is aan de andere kant super fijn als je ‘m wel te pakken hebt.
ja ben er ook super blij mee! Precies wat je zegt. Je wordt er onrustig van als je niets weet dus ga je ze toch gebruiken. Maar als je dan geen goeie piek vindt wordt je daar weer onrustig van hahaha
@Stokstaartje86 wat leuk zie dat ronde 1 meteen raak is. Gefeliciteerd hoor meis. Hoe vind je man het?
Bedankt allemaal. Dit is nu voor de derde keer een ander merk, maar het blijft lastig. Gelukkig kan ik weer terug naar de actiontesten. Ik probeer inzicht te krijgen in mijn cyclus, maar met deze testen krijg ik geen duidelijk beeld. Misschien dat ik gewoon geen eisprong heb.
Al Als ik het dus goed begrijp had jij kort na eisprong bloedverlies tot aan je menstruatie? Ik heb week na eisprong dat ik bloed verlies (bij afvegen) en dit gaat door tot menstruatie doorzet.. dus als bij jou zo was dan geeft mij dat een beetje hoop
Ja dat klopt! Bij de tweede heb ik bloedverlies gehad kort na eisprong tot de dag voor NOD. De dag voor NOD stopte het. Nu bij deze zwangerschap heb ik ook weer bloedverlies gehad kort na de eisprong, alleen deze keer stopte het al op 4/5 dpo, daarna alleen nog af en toe een veeg wat leek op vleesnat in een vleesverpakking (sorry haha)
Ik heb het niet alleen bij zwangerschap. Ik heb het de ene maand wel en de andere maand niet. Ik ben nu bijna een jaar van de pil af en dit was onze eerste ronde voor een kindje en daarvoor had ik soms ook. Niet elke maand. Dus het zegt helaas niks over of het wel of niet raak is. Wat het wel zegt is dat je ook gewoon met bloedverlies zwanger kunt worden
Hierna geen donkere teststreep meer gehad. Dus of er is geen eisprong geweest of ik krijg geen echte knaller met deze testen. Gelukkig is action weer open dus de volgende cyclus pakken we de action testen weer.