hallo, heb deze morgen positief getest,maar voel me toch zo onzeker, verleden jaar al 2mk gehad,en ben nu ontzettend bang.durf niet bellen voor een echo.
nou meis dat is ook wat.... ik snap het wel hoor dat je het eng vind maar je zou het toch beter wel kunnen doen... je krijgt dan wel voorang volgens mij, en dan weet je meteen waar je aan toe bent toch?? succes en ik hoop dat het een gezonde zwangerschap word voor je x
allereerst gefeliciteerd... wat betreft je onzekerheid, heel herkenbaar, van mij mogen die 1e 3 maanden ook omvliegen!
ach meisie toch ...gewoon bellen hoor en we gaan ervan uit dat het nu goedgaat toch dus GEFELICITEERD....Ik heb de afgelopen 2jaar 7miskramen gehad en kijk mijn banner....het kan ook gewoon goed gaan zullen we maar zeggen maar jouw angst begrijp ik hoor..ik durfde ook pas te genieten na de 20weken echo....in ieder geval succes...
Gefeliciteerd!! kan het me heel goed voorstellen, maar probeer er toch van te genieten. be optimistic and think positive!
gefeliciteerd!!!!! ik voel zo met je mee!!! ik was/ben ook bang! heb vorig jaar mk gehad en in feb een bbz gehad. maar wel gewoon bellen hoor!!!!! en laat je anders door verwijzen door je ha! hoever ben je nu?? ik moet nu van mijn gyn met 6 weken al een echo laten maken,omdat het 2 keer mis ging ondanks dat er een hele poos tussen zat! in ieder geval suc6!!
Ik ga voor je duimen!! Genieten zal nog even niet lukken maar zoek lekker veel afleiding, des te eerder zijn die vreselijke 12 weken voorbij! Liefs
hallo, ik heb deze morgen een bloedtest laten doen door de ha ,en straks weet ik meer,want ik had een onregelmatige cyclus en weet niet wanneer ik een eisprong heb gehad.dus normaal gezien zou de waarde straks meer moeten zeggen,
en mamma van 1.... ben je mamma van 2??? ben heel benieuwd en ik hoop voor je dat je gewoon zonder twijfel zwanger ben en dat je kan gaan genieten!!
hallo, goh normaal is het mamavan2,maar ik vind mijn hcg waarde zo laag ,het was 300 zei de ha .wat denken jullie daarvan?zou dit nog goed komen?
voor zover ik er iets vanaf weet...is 300 niet verkeerd!! en het stijgt super snel tijdens deze weken volgens mij dus je ben nog steeds onzeker? wat zei de ha er eigenlijk van? en misschien ben je wel minder ver dan je dacht! ik hoop voor je dat het toch allemaal goed komt! sterkte
ik hoop dat alles goed verloopt nu ,de ene dag ben ik misselijk de andere weer niet,en dan jaag ik me daar weer in op he