Wanneer is het nu eindelijk klaar?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Ilse100, 1 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilse100

Ilse100 Actief lid

4 jan 2007
    153
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Gelderland
    Hallo allemaal!
    Op mijn echo van 31 januari was te zien dat het vruchtje helaas met 6 weken gestopt was met groeien. Het was dus afwachten wanneer de miskraam op gang kwam. Op 10 februari kwam het langzaam op gang en uiteindelijk zette de miskraam een week later door op 17 februari. Sindsdien is het vloeien een stuk minder, maar het is nog steeds niet gestopt. Ondertussen ben ik al bijna 3 weken in de weer met maandverband :c: . Elke dag denk ik, nu is het afgelopen, maar dan vloei ik toch weer een paar druppels. Ik heb wel op internet gekeken, maar daar staat dat als het vruchtje eruit is de "menstruatie" na een week over is, bij mij is het nu bijna 2 weken. Ik ben uiteindelijk 13 weken niet ongesteld geweest, dus ik snap dat wat langer kan duren, maar ik wordt er wel een beetje moe van. Ik wil toch weer graag zsm de ring in ;) ...
    Hoe lang duurde het bij jullie?

2. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    He meid,

Ik zou ff contact opnemen met je ha of vk. Volgens mij hoeft het namelijk niet zo lang (2-3 weken) te duren. Misschien is er toch nog weefsel achtergebleven. Vraag om een echo om te kijken of je echt schoon bent van binnen.

Veel succes!

Annie25

3. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    hoi Ilse,
    ja het is even afwachten denk ik, maar het is wel vervelend
    ik heb op 13 febr. een opgewekte miskraam gehad in het ziekenhuis en ik bloed nu nog steeds een beetje,
    gisteren ben ik bij de gynaecoloog geweest voor een controle-afspraak en hij vertelde dat bij iedereen wisselt met hoe lang het duurt,
    dus ik wacht ook tot het ophoudt
    nog even doorzetten meis ;)

Deel Deze Pagina