Dag allemaal! Na 2 miskramen dit jaar in mei en juli, waren we erg verdrietig, een 2de wondertje was zo gewenst. Afgelopen augustus kregen we ook nog eens te horen dat mijn schoonvader longkanker had, dus we vielen in een diep dal. Eind september, na veel onderzoeken, kon hij geopereerd worden. We waren helemaal blij, maar ze waren nog niet goed en wel bezig met de operatie, of we werden al opgebeld door de chirurg:"We hebben hem helaas dichtgemaakt, want we durven de operatie niet aan". Dat was een totale shock! Na de operatie had hij veel complicatie's, zoals hartkwalen, longontsteking en trombose. Hij is nu thuis aan het herstellen en woensdag aanstaande begint de eerste chemokuur. Ik had afgelopen donderdag al ongesteld moeten worden, maar er kwam niks. Ik dacht dat het van alle spanning was, en zwanger zijn? Nee, dat kwam niet in me op want in die heftige en stresserige periode hadden we maar 3 keer sex gehad, en dat was niet op geplande data. Gisteren was ik nog niet ongesteld, dus dacht: "Joh, ik gooi er voor de lol een testje tegenaan, want ik kan niet zwanger zijn maar dan weet ik dat ik nergens om hoef te hopen". En warrempel, binnen 1 minuut 2 dikke roze strepen! Ik ben zo blij! We willen dit nieuws graag pas vertellen met 12 weken i.v.m. eerdere miskramen, maar ben zo blij dat mijn schoonvader dit nog mee mag maken! We zitten allemaal lekker op onze roze wolk! Bedankt voor het lezen. Liefs xxx, Debby
Van harte gefeliciteerd meis, het is jullie van harte gegund! Ik wens je een hele goede zwangerschap toe! Liefs bd
Proficiat! Ik kan je verhaal zo erg goed begrijpen. Wij hebben net mijn papa verloren na een zware strijd. Een week later moest ik ongesteld worden, maar dat werd niets. Ik was ook zo overtuigd dat het de spanning was... niet dus. Wij wachten nu ook met het nieuws aan de familie ivm met vorige miskraam, omdat ze nu even geen slecht nieuws meer aankunnen. Hopelijk mag je nog mooie tijden met je schoonvader beleven. Geniet ook van jouw wondertje!