Test is nu aan het opdrogen, nog steeds foutief maar het begin van de streep staat er. Dat geeft moed, toch?
Lieverd, ik zou echt even stoppen met testen hoor. Zoals je al aan die testen ziet van 12dpo, die schommelen ook enorm. HCG schommelt gewoon. En het hangt er ook heel erg vanaf hoeveel je gegeten en gedronken hebt, hoeveel je gezweet hebt. Alles is erop van invloed, vooral zo vroeg in de zwangerschap. Je kunt het beste testen s'morgens vroeg met je allereerste plasje. En dan nog liefst pas twee dagen na de laatste test. Kijk maar eens op deze website, heb ik zelf veel aan gehad: HCG - Human Chorionic Gonadotrophin Level Doubling Time Calculator - Preconception Ik snap echt dat het heel moeilijk is, maar probeer rustig te blijven en probeer niet meer te testen tot op zijn minst morgenochtend vroeg. Maar beter nog overmorgen ochtend vroeg. Sterkte meis, het kan allemaal nog best meevallen. Laat je nou niet gek maken (ja ja, moet je horen wie het zegt ) Hier is het bedtijd, ik lees het morgen wel weer
Ben toch eigenwijs geweest en toch nog getest! Een mooie streep, mooi duidelijk! Was toch een kwestie van teveel urine gebruikt hebben bij die vorige. Werd namelijk boos toen er geen c lijn verscheen dus ik heb er toen nog maar 7 druppels bij gegooid, blijkbaar geen goed idee. Opluchting hier. Morgen de CB test en een bloedtest vragen en dan beloof ik plechtig dat ik geen testen meer doe de komende tijd!
Prachtige test meis. Okee, morgen nog een keer dan, maar dan echt niet meer doen hoor! Je maakt jezelf alleen maar gek. Wel super dat je die vroege echo hebt kunnen regelen. Daar heb je tenminste echt wat aan. En nogmaals: maak je niet ongerust, het doet geen pijn. Als ze op zoek gaan naar je eierstokken, en die liggen ver naar buiten (zoals bij mij) kan het wat gevoelig zijn, maar echt niet heel erg. En het is het zo waard! Op naar die goede echo!
Beste Annelie566, Ik zie dat je veel zorgen maakt. Maar ik ben het met Angelhope eens dat je niet zoveel testen moet uitvoeren. 1. ze kosten veel geld, 2 de resultaten bieden geen garantie dat je nog daadwerkelijk zwanger bent. Een maand na een zwangerschap/miskraam kunnen de resultaten van zón test nog steeds onbetrouwbaar zijn en moet je laten testen bij de dokter of je daadwerkelijk zwanger bent. (stond in de gebruiksaanwijzing bij mijn test.) Het grote nadeel van zwanger zijn is dat je in de eerste maanden alleen weet of het goed is als je een echo hebt en dat is nog een moment opname. Zolang je zwanger voelt, geen menstruatie achtige krampen hebt en geen bloedverlies moet je er eigenlijk vanuit gaan dat het nog goed is. (Ik weet het: gezegd met verstand en absoluut niet met hoe je daadwerkelijk voelt en precies wat de verloskundige zegt) Ik begrijp dat het nu erg moeilijk is. Het wachten op de eerste echo is erg lang. Het is frustrerend dat je alleen kunt wachten en niets kunt doen. Ik heb ook momenten dat ik twijfel of het wel goed komt met mijn kleine. Heb je al met de verloskundige gebeld en verteld over hoe onzeker je bent. Misschien hebben zij nog goede tips, je bent vast niet de eerste die zich zo voelt. Veel succes meid.
Menstuatieachtige klachten kunnen wel degelijk bij een goede zwangerschap horen hoor! Dat is dan het groeien van de baarmoeder.
Inderdaad Lappie. Ik bedoelde ook dat als je alle drie de symptomen hebt dat de kans bestaat dat het mis is.(geen/ veel minder zwangersschapsymptomen, mensturatie achtige krampen en bloed.) Sorry dat ik het verkeerd verwoorde en bedankt voor de correctie.
Ik weet dat ik erg onzeker ben en misschien wat neurotisch en ik weet ook dat ik er helemaal niks aan kan doen op dit moment. Ik ben nu eenmaal iemand die snel in paniek schiet en heb ook de neiging om wat in het negatieve te denken. Maar mijn gevoel over deze zwangerschap is overwegend goed.Over 2 weken heb ik een echo, dan ben ik 6 weken en waarschijnlijk is dan wel te zien hoe het staat met de zwangerschap. Ik heb het inderdaad aangegeven bij de VK en dit is ook een van de redenen dat de echo wat eerder is. Ik heb wel wat krampen maar ze doen geen pijn en ik heb meer het idee dat het mijn darmen zijn ofzo. Ik voel en hoor het namelijk rommelen. Volgens mij is dit best een goed teken! en inderdaad, ik moet niet meer testen en dat ga ik ook niet meer doen. Ik heb vandaag nog een gesprek met de huisarts en heb vandaag mijn laatste test opgemaakt en dat was de clearblue met indicator, die gaf zwanger, 1-2 aan. Met mijn miskraam vorige keer was mijn test ook meteen wit dus ik vind dat het wel goed zit nu.
Ha ha, Lappie. Zo herkenbaar! Ik ben echt ook in alle staten. Mijn hoofd zegt regelmatig: doe niet zo stom! Maar mijn gevoel piest ondertussen in zijn/haar broek! Annelie, het hoort erbij hoor meis. Je mag best een beetje neurotisch zijn! Maar hopelijk is het allemaal niet nodig en is alles gewoon lekker goed! Hoe gaat het nu met je? En hoe is het met iedereen hier verder? Hier toch wel weer in spanning voor de volgende echo op woensdag. Af en toe denk ik dat ik minder zwangerschapssymptomen heb. Maar meestal een halve dag later denk ik toch weer van niet Heb niet veel bloed meer verloren, dus dat is wel fijn. Dat geeft toch wat rust en meer vertrouwen. Ik denk wel dat mijn vertrouwen in een goede afloop enorm zal toenemen als de echo woensdag goed is. Goed als in een kloppend hartje met een goede hartslag en eventueel ook dat het bloed is afgenomen....
Leuk om hier ook weer wat te lezen angelhope! Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje. Morgen weer een echo (combinatietest) dus dat is even spannend. Nog steeds wel last van de kwaaltjes als moeheid en overgeven maar ook dat begint te wennen ofzo.. Ze zeggen dat het in het tweede trimester vaak minder word dus ik wacht af
Het meiden, hier t zelfde.. Spannend hè!! Ik heb morgen mijn eerste echo en heb gewoon buikpijn van de stress... Pfff Ik zie dat to de 12 weken is gepasseerd jeeeeeej hoe fijn, hopelijk voel je je het tweede trimester beter
Oh leuk beebielove jij morgen ook een echo! Spannend altijd die eerste! Eigenlijk zijn ze allemaal spannend hoor.. Ik ben ook nerveus voor morgen, hoop op goed nieuws en dat ik daarna maar wat minder mag stessen Loop je onder controle bij de gyn? Alvast succes en natuurlijk heel veel plezier morgen!
Kleine update! Net een uitgebreide echo gehad, en alles was goed! Nekplooi is gemeten en zag er goed uit Driemaal scheepsrecht? Begint er nu wel op te lijken!!
Super Lies! Hier gaat het goed. Weinig symptomen ben alleen vandaag duizelig eb de laatste dagen erg moe. Gisteren heb ik nog een CB test gedaan en er kwam 3+ te staan! Zon fijn gevoel. Heb me ook aangemeld voor mvm dus mi afwachten wanneer ze bellen. Nog precies een week en dan heb ik al een echo. Ik hoop stiekem dat er al iets te zien zal zijn
Nou, het is weer mis. Het hartje klopt niet meer Ik had het echt niet verwacht dit keer, na zo vaak het hartje beter zien kloppen en het vruchtje zien groeien. Wat een klap! Morgen nog een echo in het ziekenhuis, dat komt dan nu toevallig wel goed uit als 2nd opinion. Helaas moet ik er alleen naar toe. Ben kapot. Dit is wel einde verhaal voor mij wat betreft kindjes krijgen.... Ik kan niet meer
Ohhhhh lieverd!!!!!!!! Wat erg!!!!!! Jezus meis!!!! Pfffffffffffffff ik wou dat ik iets voor je kon doen..... Ik denk aan je hoor!!!!!!!!!!!
angelhope,ik was net aan het meelezen en was net zo blij te lezen dat je net zoals ik al wat verder was deze keer.ik wou je net schrijven dat ik je angst zo goed herken en dat ik ook bij elk toiletbezoek check op bloed en bij elke kramp in paniek ben en nu dit wat vreselijk erg lieverd!! bah ik had het zo graag voor je gewild dat alles goed bleef gaan... dikke knuffel....ik hoop toch dat je nog een keertje gaat durven proberen.echt.