Na 2 miskramen weer zwanger en erg onzeker

Discussie in 'Miskraam' gestart door Arch, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Dit is zo oneerlijk! Wat vreselijk angelhope! :(
    Heel veel sterkte ookal heb je daar nu niks aan!

2. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Neee..wat erg:(:(
    Ben er een beetje stil van, wat verschrikkelijk meid.:(Ik wil je heel veel sterkte wensen, ook voor vandaag in het ziekenhuis.

3. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Nee angelhope, wat erg :( bah bah bah

@ lies, ja klopt, over drie weken mag ik weer dan termijn spannend weer...

4. Arch

Arch Lid

4 jul 2013
    49
    0
    0
    NULL
    Omgeving Den Bosch
    Hallo annelies,
    ik heb net je berichtje gelezen. Ik weet niet of je nog op deze thread kijkt. Maar verdomme. Ik vind het zo balen voor je. Veel sterkte meid

5. ram0ontjj

ram0ontjj Nieuw lid

7 aug 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi

voor iedereen die zwanger is gefeliciteerd.

ik heb me net hier ook geregistreert omdat ik dus ook heel erg ban ben voor weer een miskraam.
    ik ben vandaag 7 wk en 2 dagen zwanger en heb 12 aug een echo.
    ook bij mij duurt die tijd een eeuwigheid.
    ik heb vorig jaar een mk gehad en na een jaar was ik weer zw.
    in april dit jaar kwam ik er dus weer achter dat ik voor de 2e keer zw was alleen kreeg ik 4 dagen later een hevige bloeding.
    Ook dat was een miskraam werd er mij vertelt.
    Na 8 weken lang te hebben gebloed en meerdere bezoekjes in ziekenhuis werd er gezecht dat het normaal was dat je na een mk nog zolang kon door bloeden en ook waren mijn buikpijnen normaal.
    in mei dit jaar kreeg ik hele raare buikpijn aanvallen en ben ook meteen na ziekenhuis gegaan om te kijken wat het was.
    nu bleek dat ik nog een kieste had van de zw in april en werk gezecht dat er vocht in mn buik zat en dat zon pijn kon doen maar het was normaal.
    de dag erna kreeg ik nog ergere buikpijn dat ik het gewoon niet meer kon houden dokter gebelt en heb toen een pijn injectie gehad wat niet hielp.
    de dag erna weer ziekenhuis gebelt en vertelt dat de pijn gewoon niet te houden was na een uur in ziekenhuis gewacht te hebben kreeg ik weer een echo en ja hoor het bleek dat ik dus nog wel zwanger was maar het groeide in mn eileider.
    ik ben met spoed geopereerd en mn eileider kwijt geraakt.
    het vocht wat zogenaamd in mn buik zat was al bloed.
    maar nu ben ik dus weer zw en zo bang dat het verkeerd gaat nu heb ik al een echo gehad om te kijken of het niet weer een bbz was.
    gelukkig zat het nu goed maar nu heb ik bij elk krampje paniek en sinds vandaag last van mn linker schouder.
    als ik ziekenhuis bel zeggen ze is normaal maar of ik die nog kan vertrouwen.
    ik kan gewoon niet genieten de eerste paar weekjes.
    wie heeft er ervaring mee

6. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Allereerst natuurlijk, gefeliciteerd!
    Ervaring met het niet genieten, zeker! Zelf twee miskramen gehad in het afgelopen jaar en ben nu weer zwanger. Het ene moment denk ik, oh alles gaat goed, verder dan dit zijn we nog nooit gekomen, het komt wel goed. Andere momenten denk ik.. wanneer gaat het fout? het kan toch niet goed gaan? Ergens ben ik bang dat ik te comfortabel word met deze zwangerschap en dat het fout gaat op het moment dat je het niet 'verwacht'.
    Heel veel succes!

7. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ramoontje, allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Je hebt al veel mee gemaakt en ik kan me voorstellen dat je onzeker bent. Ook ik heb daar helaas ervaring mee. Ik ben na een miskraam ook weer zwanger geworden en vond en vind het lastig om te genieten. Onbewust wil je jezelf beschermen tegen zoveel verdriet, tenminsten dat is het bij mij. Ik ben bang om weer zoveel verdriet te hebben en denk soms dat als ik ga genieten het alleen erger wordt als het misgaat. Zo denken sloopt je echt waardoor ik nu heb besloten om te gaan proberen genieten. Gisteren zagen we gelukkig al een hartje!

Ik wens je veel succes en hoop dat je kindje blijft plakken en dat je toch beetje bij beetje ervan gaat genieten!

8. ram0ontjj

ram0ontjj Nieuw lid

7 aug 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie reactie.
    dat is het probleem dus ook ik wil zo blij zijn maar tegelijk zo op mn hoede om mezelf de pijn zoals jullie ook hebben te besparen.
    ik hoop dat ik maandag ook een hartje mag zien en dat ik dan ook zelf rustiger ben.
    pff het lijkt alsof de dagen voorbij kruipen.
    ook hoop ik voor jullie dat het blijft en jullie ook mogen genieten van de zwangerschap :)

9. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    veel sterkte voor de meiden die nog wachten op een gezonde zwangerschap.

Na 2 vroege miskramen dacht ik ook dat ik nooit "goed" zwanger zou worden...maar ondertussen daarna 2 goede zwangerschappen, 1 missed abortion en nu weer een goede zwangerschap. Op het moment dat het ellende is denk je vaak dat het nooit goed komt, maar de meesten krijgen uiteindelijk wel een goede zwangerschap! Houd moed!

Deel Deze Pagina