ik ben nu 8 weken zwanger, en alles lijkt nu wel goed te gaan. wat zijn we blij, maar ook bestaat er weer de angst dat het weer misgaat.
Gefeliciteerd. Je angst is wel heel begrijpelijk. ik ben ook best bang voor een nieuwe zwangerschap na 2 miskramen. Probeer te genieten en je zorgen wat aan de kant te zetten.
hoi van harte gefeliciteerd. begrijp je gevoelens ben nu weer zwanger na een miskraam vorig jaar en kan nog niet echt genieten. miscjien als ik bij de gyn geweest ben en alles goed is dan maar ik wil wel zeggen geniet ze meid hoop voor je dat alles goed zal gaan deze keer. jennefer
Gefeliciteerd en hopelijk kan je na het zien van je baby op de echo echt gaan genieten van je zwangerschap.
Gefeliciteerd, begrijp je gevoel helemaal. Heb vorig jaar ook 2x een vroege miskraam gehad en ben nu weer zwanger en het gaat goed! 3x is scheepsrecht!
Van harte gefeliciteerd meid met dit fantastische nieuws. Ik hoop dat je lekker kunt gaan genieten van deze zwangerschap en dat je straks de trotse mama bent van een lief klein beebje.