Na 2 miskramen......

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door loetje, 12 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik zal voor je duimen!!!!!

Groetjes Daphne

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Bedankt voor al jullie lieve reacties...

Ik ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger, dus nog heel pril. Dinsdag ga ik de VK bellen en zal dan automatisch weer het telefoonnummer van het ZH krijgen om een afspraak te maken voor een 8 weken echo, dat was na mijn eerste MK ook zo, toen ik dus meteen weer zwanger raakte...Helaas heb ik toen de 8 weken niet gered...Nu ben ik al heel erg zenuwachtig voor die echo, pffff...En als naar de wc ga durf ik amper af te vegen, bang voor bloed...Jeee, erg hè, ik probeer wel te genieten, maar de angst overheerst nog, jammergenoeg..

Overigens heb ik al een gezond zoontje van 20 maanden, dus het kàn wel goedgaan, daar probeer ik nu dan ook maar vanuit te gaan..

3. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Gefeliciteerd!

Liefs,

DAGDAG :)

4. Tijgertje

Tijgertje Lid

9 mei 2006
    67
    0
    0
    Loetje, gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik snap je bezorgdheid maar al te goed! Ik heb zelf een mk in april gehad en nu ben ik opnieuw zwanger. Maar zo onbezorgd en zorgeloos als ik de eerste keer was, ben ik niet meer. Ik maak me zoveel zorgen en ik durf net als jij, amper naar de wc..

Nou, hopelijk zijn die onzekere eerste 13 weken gauw voorbij en probeer toch nog een beetje te genieten!

Groetjes van Tijgertje

5. Gefeliciteerd meis! Probeer er toch een klein beetje van te genieten al is dat heel erg moeilijk, ik weet er alles van. Ik wens je vreselijk veel sterkte de komende weken en ik hoop nog veel van je te lezen.

6. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Van harte gefeliciteerd meid.
    Ik herken je gevoel van angst en onzekerheid, maar probeer er ook een beetje van te genieten. Ik ben nu na 2 miskramen alweer 17 weken zwanger. Ik zal voor je duimen dat 3x voor jou ook scheepsrecht mag zijn.
    Gefeliciteerd!!!

P.s. Fijn dat je met 8 wkn een echo kan krijgen. Als die echo in orde is, heb je 95% kans dat het goed blijft gaan. Dit werd mij toen verteld. Dan kun je al een beetje opgelucht ademhalen en gaan genieten.

7. nicci83

nicci83 Bekend lid

10 jul 2006
    591
    0
    0
    gefeliciteerd hoor en probeer er toch een beetje van te genieten, hoe moeilijk dat ook is

8. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Zulke lieve antwoorden doen absoluut goed, hartstikke bedankt..

Tijgertje, wij lopen nu dus bijna gelijk op, ik ben 19 of 20 maart uitgerekend...(de ene site zegt dit de ander dat)

Maar het is wel fijn te zien dat er meerdere in het zelfde schuitje zitten als ik en waarmee het nu dus goed gaat, dat geeft toch wat meer vertrouwen...

En natuurlijk houd ik jullie op de hoogte..

9. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Gefeliciteerd meid!

Geluk en genieten overwint angst!

Liefs Najet

10. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Gefeliciteerd!

11. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    gefeliciteerd!!

Karin

12. spar

spar Lid

21 jul 2006
    95
    0
    0
    soest
    ik ken de angst ook. heb 2 miskramen gehad het afgelopen jaar. de 1e vorig jaar juli op 5 weken en de 2e afgelopen mei op 14 weken. ik denk ook dat ik nu zwanger ben. ben overtijd, maar vind het ook doodeng. wat staat me te wachten? nog een miskraam kan ik niet aan!

inderdaad proberen te genieten en maar de positieve gedachte hebben dat deze keer alles goed gaat. sterkte ermee meis!

13. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Gefeliciteerd en heel veel sterkte de komende periode...liefs Britt

14. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Van harte gefeliciteerd!

15. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Bedankt allemaal ;) A.s. dinsdag heb ik de eerste echo, ben erg zenuwachtig....Ik houd jullie op de hoogte, maar maak dan wel een nieuw topic..

Deel Deze Pagina