Hoi meiden, Iedere maand weer kan ik aan mijn cervixslijm zien dat ik een eisprong zal krijgen. (ik doe niet aan tempen en heel af en toe gebruik ik ovusticks). Alleen nu hebben mijn vriend en ik deze week flink geklust en ik kan zeggen dat ik dat vruchtbaar slijm niet heb gezien. Heb ik dan alsnog mijn ei wel gehad? Liefs
Hoi hoi, Ik heb deze maad ook nog geen vruchtbaar slijm gehad, maar net wel een positieve ovulatietest...... Misschien dat het nog komt... Succes!!!
En ongeveer 11 dagen na mijn eerste ongi-dag had ik savonds lichte ongipijn, wat erger werd in de nacht waarna ik vervolgens een pijnstiller op heb genomen. Zou dit evt een eisprong geweest kunnen zijn? (k heb dit nog nooit gehad, ben al 3.5 jr van de pil af
ja dat zou de eisprong kunnen zijn. elke maand is anders heb ik wel gemerkt. de ene keer voel ik wel iets de andere keer niet. let ook altijd op mijn slijm. normaal niet zo heel duidelijk. deze maand kwam het met slierten eruit (sorry voor de details). ik zou ovu testen gebruiken dan weet je waar je aan toe bent. veel liefs
hoi! ik gebruik af en toe sticks, maar meer om het te bevestigen dat ik een eisprong heb. normaal gesproken let ik ook idd altijd op het slijm, maar omdat we die week flink geklust hebben kan ik het daar dus nietmeer aan zien. Nu gok ik dat die ongipijn mij ei is geweest. Ik hoop het in ieder geval
Volgens mijn berekening zou ongeveer volgende wk vrijdag mijn NOD zijn. Nu dus nog 5 dagen en ik krijg nu al last van lichte ongikrampen...! Ik heb ook last van mijn boobies, maar dat is voor mij lichamelijk 'normaal'. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet denken...
lieve mensen, ik heb altijd tot ver na mijn ongi last van pijnlijke borsten. vanmorgen was alles plotseling over! ik vind het zo spannend! mijn ongi verwacht ik rond vrijdag (of het weekend). Oei! heb soms ook ietsje last van mijn buik, geen ongisteekjes, iets minder heftig zegmaar!