Wij zijn nu ruim 2 jaar bezig voor ons eerste kindje. tot een half jaar geleden liepen we ivm PCOS bij de fertiliteitsafdeling in het ziekenhuis en waren we bezig met IUI. Eind januari moesten we helaas een poging afbreken omdat ik in het ziekenhuis kwam te liggen ivm ziekte van Crohn. Gelukkig gaat het nu weer goed met me maar ik was het ziekenhuis even zat dus hebben we besloten om voorlopig nog geen nieuwe IUI te gaan doen. Wonder boven wonder kreeg ik vanaf februari een heel regelmatige cyclus van 32 dagen, dus dat gaf hoop voor een spontane zwangerschap Ik ben nu ruim 7 dagen overtijd en weet bijna 100% zeker dat ik ook deze cyclus een eisprong heb gehad (ik voel mn ei namelijk heel duidelijk zitten en springen). Toen ik 3 dagen overtijd was heb ik er maar een testje op losgelaten omdat ik zo misselijk was, maar helaas witter dan wit kon ie niet. Gisteren dacht ik dat mijn ms eindelijk door zou breken maar meer dan een paar druppels roze/bruin is het niet. Ik voel me zo onzeker nu.... speelt mijn PCOS toch weer op of .... ik weet het echt niet meer. Nu snap ik dat jullie niet bij mij naar binnen kunnen kijken, maar misschien is er iemand die dit herkent? Of moet ik toch maar weer contact op gaan nemen met het ziekenhuis?
ik heb hier geen ervaring mee, maarvgeen bloed geeft moed zeggen ze hier altijd. Maar als ik jou was zou ik morgen ochtend nog even testen is deze weer negatief dan zkh bellen voor bloedonderzoek de uitslag kunnen ze binnen een half uur weten als het moet. Succes ik hoop voor je dat er een wondertje zit heb je wel verdiend na wat je mee heb gemaakt.
Dank je wel Wiessss! Ik hoop voor je dat jij over 10 dagen positief nieuws hebt!! Miss toch wel slim om ff contact op te nemen met het zh morgen, het rommelt echt enorm daarbinnen maar nog steeds geen bloed. Ik ben ook echt niet te genieten en zoek om de haverklap ruzie met mn man.
Ik zou morgenvroeg weer even een testje doen. Misschien was evt. HCG na 3 dagen nog te laag (of late innesteling)
Ach meissie. Dat is helemaal niet leuk als je zoveel hoop hebt gehad. Ik hoop dat je snel wel een positieve test mag zien en dat ook jullie een mooi wondertje krijgen.