Hallo allemaal, Mij werd gevraagd een kerst verlanglijstje te makenaar blijkbaar wil ik niet zoveel Nu bedacht ik me dat ik wellicht wat dingen kon vragen voor de zwangerschap of de baby. Ik sta helemaal aan het begin van de zwangerschap. Wat staat er op jullie lijstje wat betreft zwangerschap en baby? Of gewoon andere dingen haha!
Alles wat ik nodig heb hahaha. Rompertjes, pakjes, draagzak Gewoon kleine dingen. Wil je weten wat het wordt?
Haha, handig! Ja, we willen het wel weten maar pas na kerst kunnen ze dat zien helaas. Ik heb er al 2 leuke boeken op staan en mijn man een draagdoek. Verder zijn we blanco hihi
Ja de baby😂😂 Hahaha nee gein maar met mijn 1e was ik in mijn 1e trimester En heb dus kleine dingen gevraagd zoals borstel/kam setje, nagelsetje, rompertjes zoals geboren in 2012 was het toen allemaal kleine dingen maar wel bruikbaar.. Oja moest boodschappenmandje hebben voor de Quinny ook nog...
Hoi, Allereerst van harte gefeliciteerd! Ik zou ook bijvoorbeeld rompertjes en pakjes en hydrofiel doeken en washandjes vragen.. Daar heb je nooit teveel van! En in vele soorten en kleuren te krijgen... Aankleedkussen en hoezen, voedingskussen en hoes, lakens voor bedje. Of cadeaubonnen van bijv. HEMA of prenatal, dan kun je die later gebruiken voorde aankopen die je nog wilt gaan doen. Je zou ook bij een babyzaak of HEMA ofzo kunnen gaan kijken wat je leuk vind (of online)! Succes en geniet ervan!
9 maanden dagboek , Kartoenen luiers ( altijd handig) Kleine dingen zoals nagelsetje, kam/ borsel setje positie kleren ( ook makkelijk ) of bon van h&m kan je zowel Voor jezelf als baby wat halen
Je kan ook een cadeaubon vragen voor een babywinkel. Je kan dat dan gebruiken voor spulletjes voor de baby, maar ook positiekleding. Ik weet namelijk deze kerst ook niet wat ik wil hebben, geld vind ik weer onpersoonlijk en een prenatal cadeaubon kan ik altijd wel gebruiken nu.
Wat een leuk topic ! Toevallig heb ik net mijn lijstje ingeleverd, ik heb er ook met name kleine dingetjes op staan. Zoals gipssetje voor hand- of voetafdruk van de kleine, monddoekjes, fotolijstjes voor op zijn kamertje in de juiste kleuren, Mama buikbalsem van de Etos, maatkan met deksel (ga namelijk geen borstvoeding geven), hydrofiel washandjes. En ik zat er nog aan te denken om wat rompertjes aan toe te voegen me lange mouw