Hallo allemaal, Ik zit mezelf zo zenuwachtig te maken, ik hoop dat iemand hier mijn verhaal herkent. Mijn man en ik willen graag een tweede kindje, maar tot op heden wil het niet zo vlotten. Vorig jaar februari was ik zwanger maar heb ik helaas met 11 weken een miskraam gekregen. Sindsdien geen succes meer. Afgelopen cyclus heb ik vanwege een zeer lange cyclus (50-60 dagen) mijn eerste kuur Clomid gekregen. 50 mg. Follikemetingen gehad, zag er allemaal prima uit, mooi BMS, en uiteindelijk een keurige eisprong. Helaas ongesteld geworden, maar met een cyclus van 33 dagen was ik ontzettend blij. Ik moest op de eerst dag van mijn menstruatie bellen over wat we deze cyclus zouden gaan doen. Ik had er gewoon op gerekend dat ik een nieuwe kuur Clomid zou krijgen omdat het zo goed aangeslagen was. Maar nee, ik moest een afspraak maken bij de gyneacoloog, en hoefde niets te slikken. Meer kon de assistente me niet vertellen. Nu zit ik me echt op te vreten over wat er aan de hand kan zijn. Het ging zo goed met de Clomid. Ik heb ook het idee dat we nu weer een kans missen, want als ik nu weer mijn gewone cyclus van 50 - 60 dagen moet uitzitten..... zucht. Ik ben de jongste niet meer zullen we maar zeggen. Ik ben er zo verdrietig van. Ik weet dat jullie het ook niet kunnen weten hoor, misschien wilde ik het even van me afschrijven. Bah Liefs, TweedeKindje
Geen ervaring mee! Hopelijk valt het mee en is het gewoon een evaluatie! of een echo om te kijken of je ''schoon'' bent voor je verder mag! succes en sterkte met wachten!
Hoi TweedeKindje, Vervelend dat je geen tweede kuur mee hebt gekregen! Mijn eigen ervaring is dat ik nadat alle uitslagen binnen waren van de eerste cyclus met clomid 50mg, en alles er perfect uit ziet, ik van de gynacoloog een recept heb meegekregen voor vijf cyclussen met clomid. Dit kreeg ik voor het begin van cyclus twee (die inmiddels na vier dagen overtijd nog niet begonnen is). Als mijn cyclus regelmatig blijft met clomid kan ik de volgende vijf cyclussen zonder ziekenhuizenbezoeken. En anders gelijk bellen. Vreemd dat jij niet een recept hebt meegekregen. Misschien toch nog een keer bellen naar het ziekenhuis? Zeggen dat je eerste cyclus met clomid zo goed is verlopen en of ze een recept willen klaarleggen voor je! Succes!! Groetjes Yvonne