Na 2 uur nog spugen, erg?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door suus1983, 18 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.868
    113
    Hoi iedereen,

Op aanraden van ka zijn we gestopt met nutriton. Dit omdat hij aldoor diarree had.

Op zich lijkt dit heel goed te gaan, hij spuugt wel vaak, maar elke keer maar een mondje. Niet eens echt een golfje meer ofzo. Hij lijkt er zelf ook geen last van te hebben, want hij blijft er rustig bij lachen.

Hij geeft alleen ook wel heel vaak eens een mondje terug na een uur of na zijn voeding. Ook als hij alweer heeft geslapen, is dit ook niet erg dan?

Ja, je moet dingen wassen, maar dat boeit me niet. Het gaat me erom of hij daar zelf geen last van krijgt of heeft en of het geen kwaad kan.

Woensdag moet ik weer naar de ka, dus vraag ik het sowieso nog even, maar ik was alvast nieuwsgierig.

Groetjes suzanne

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm anne gooide er gisteravond vlak voor de volgende voeding nog een hele golf uit...

maar heb het idee dat ze er zelf geen last van heeft

ben benieuwd wat de KA vind

3. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Doet Simon ook regelmatig, na 2 of zelfs 3 uur nog een beetje teruggeven. Zolang hij er zelf geen last van lijkt te hebben, is het inderdaad alleen maar meer wassen... ;)
    Ben ook benieuwd wat de KA zegt!

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.868
    113
    Hee,

Volgens de ka is het geen probleem en groeien ze er vanzelf overheen.

Het blijft dus bij wassen haha.

Groetjes suus

5. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Fijn om te horen!

6. Marlous

Marlous Niet meer actief

Eva heeft dit ook behoorlijk erg, soms zit ook alles onder en spuugdoekjes liggen echt overal klaar in huis!

7. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Dax doet dit ook. Regelmatig mondjes melk teruggeven. Ongeacht hoe lang geleden de fles gehad. Tip: haal een lading slabbers... Dax heeft de hele dag een slabber om zodat ik hem niet steeds hoef om te kleden. Een slabber is snel verwisseld en gewassen én hoeft niet gestreken hihi.

8. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Mijn zoontje heeft dit ook hij kokhalst soms ook in zijn slaap. Hij heeft er soms last van. Ik ga morgen even vragen bij CB wat ik er aan kan doen. Hij heeft ook heel vaak de hik als er weer es voeding omhoog komt. Het is ook niet altijd voeding, het is soms doorzichtig.

9. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Daan heeft heel lang gespuugd en soms als hij te wild doet na zijn fles komt er na een uurtje nog wel eens wat uit. Maar het werd steeds minder en minder en minder

Deel Deze Pagina