Na 2 weken weer ongesteld?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Karsa, 14 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karsa

Karsa Lid

14 jun 2016
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!
    Graag wil ik jullie een vraagje voorleggen. Mijn vriend en ik zijn nu 2 weken serieus 'bezig' voor ons eerste kindje. Sinds 1januari van dit jaar ben ik gestopt met de pil en hebben we andere voorzorgsmaatregelen genomen om niet zwanger te raken. Nu zijn we dus sinds 2 weken wel serieus bezig. Sinds ik gestopt ben met de pil hou ik keurig mijn cyclus in de gaten. Deze is tot op heden (1e maand niet meegeteld)30, 25, 31, 26 en deze maand 18dagen. Zeer onregelmatig dus. Ik kan er geen touw aan vastknopen. Ook de lengte van de cyclus is sinds 2 maanden veranderd. Altijd keurig 4 dagen, maar de laatste keer 5 dagen en deze keer is het zelfs 6dagen! Het gevoel van ongesteld zijn blijft ook maar zeuren, terwijl er de laatse van die 6dagen nauwelijks wat 'uitkomt'. Of er uberhaupt een eisprong is weet ik eerlijk gezegd niet. Dat ga ik deze maand eens testen.
    Is dit herkenbaar?? Moet ik me zorgen maken en naar de huisarts gaan of moet ik er misschien niet zoveel mee bezig zijn? Ik let nu natuurlijk ineens overal op ;)

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Die onregelmaat kan nog komen door het ontpillen, dat duurt doorgaans 6 maanden. Al vind ik het (deze maand niet meegeteld) nog niet zo zeer onregelmatig. wel iets maar niet uit de top zegmaar.
    Inderdaad even met testjes je eisprong zoeken

3. Karsa

Karsa Lid

14 jun 2016
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie. Ben ik toch weer een beetje gerustgesteld:)

Deel Deze Pagina