Hoi meiden, Vanmorgen ben ik bij de gyn geweest voor onderzoek van baarmoeder en eierstokken wegens medische problemen in mijn vorige zwangerschap. Alles zag er perfect uit gelukkig, baarmoederslijmvlies was mooi dik, en ze kon veel vruchtbaar slijm zien, plus in mijn linker eierstok zag ze een opengebarst blaasje die leegliep, dus ik heb gisteren mijn eisprong gehad zei ze. Ik had gisteren ook veel pijn op die plek, dus het verklaart een hoop! Al heb ik zondag ook al wat pijn gehad op die plek. Wel later dan ik verwachtte, mijn ei. Nu baalde ik wel een beetje, want gisteren hebben we niet kunnen klussen, nét op de dag van de eisprong! Zondagochtend hebben we het nog wel gedaan, ben daarna nog tijdje blijven liggen. De gyn zei dat het opzich qua timing prima was, en proberen om het vanavond nog eens te doen als het zou kunnen Is de kans nu wel kleiner dat het raak is, omdat we het niet op de dag zelf gedaan hebben? Hoeveel dagen klussen vóór de eisprong zijn jullie zegmaar zwanger geraakt? Ben benieuwd naar jullie positieve ervaring. Piekeraar dat ik altijd ben, het valt toch niet terug te draaien haha! Ik blijf ook altijd malen, zó irritant
Zaadcellen blijven gemiddeld 2-3 dagen leven in je lichaam. Als je gisteren je eisprong hebt gehad en je hebt het zondag gedaan, dan zit je dus helemaal goed qua timing.
Volgens mij is ervoor juist hartstikke goed! Het leeft inderdaad echt nog even. Op de dag zelf heb je juist kans dat je te laat bent omdat je nooit precies weet wanneer hij springt op de dag.
Bedankt voor de reacties! Oke gelukkig maar! Vind het zelf altijd zo onwerkelijk dat het spul een paar dagen kan overleven haha. Verlies op dit moment ook nog best veel vruchtbaar slijm. Vanavond nog maar even gezellig maken. En dan maar duimen duimen duimen! Hoor vaker dat dag voor eisprong nog beter is dan de dag zelf. Nouja ben benieuwd.
Ga me proberen geen zorgen meer te maken Ben erg blij dat alles tot zover goed is, maar van eisprong gisteren 'schrok ' ik wel even. Nét de ene dag dat we niet samen slapen, springt ie! Nja natuur moet het werk verder maar doen Is niet anders. Maar ben blij dat ik hier even mn verhaal kon doen met positieve reacties hihi
Indd een goede timing. Om de dag is beter zeggen ze meestal. Wij hebben t ook gedaan zoals jij nu zit zeg maar en kijk m'n banner! Succes!
Leuk zeg Raaf92! Gefeliciteerd!! Hoop dat het bij ons ook gaat lukken op deze manier hihi Dreumesje, ja straks nog even vriendlief verleiden gna gna Voor alle zekerheid!
Wat grappig om te lezen babyloveyou, als ik mijn ovulatietesten kan geloven heb ik gisteren ook mijn eisprong gehad en vroeg me ook af of zondag klussen dan de juiste timing was Ik hoop met je mee dat het raak is deze ronde
Spannend HDGirl! Volgens velen is het de juiste timing in ieder geval. Blijft toch afwachten. Net vriendlief nog even verleid Nu maar afwachten! Hopelijk voor ons beiden een mooie knaller van een zwangerschapstest deze ronde!