Na 20 maanden moeten stoppen met BV

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door pareltje2212, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je ook mij bedoeld.

Maar ik was niet aanvallend, ik vroeg me af hoe en waarom omdat ik vind waar een wil is is een weg.

Mijn ka vond het het makkelijkst als ik zou stoppen met de bv voor reflux van Ukkie of evt een fles kv voor het slapen te geven omdat hij snachts vaak een voeding wil.
    Geen haar op mn hoofd die denkt te stoppen dus ga je op zoek naar andere oplossingen toch dus vandaar dat ik je berichtje heel tegenstrijdig vind.

Je geeft een boze smile weer maar je woorden zijn amders vandaar mn reactie.

2. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.539
    299
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Ik denk dat ik de smiley's verkeerd heb geintepreteerd. Ik zocht een 'verdrietig'smiley en dat dat deze het was. Verder heb ik na het lezen van de bijsluiters besloten om meteen te stoppen. ik had na het lezen het idee dat ik een risico nam met mijn dochter als ik door zou blijven gaan. Mijn HA heeft hier niets mee te maken. Maar goed, wat mij betreft is dit allemaal afgelopen en ben ik nu vooral trots dat ik 20 maanden en 10 dagen BV heb kunnen geven aan Nathanja.

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Dat is ook een mooie tijd waar je zeker trots op mag zijn!:)
    Maar nu weet je voor een eventuele volgende keer de bronnen die je kunt raadplegen of iets mag of niet bij bv.;)

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Joh, in die bijsluiters staat van alles en nog wat omdat de fabrikant zich wil indekken. In medicijnbijsluiters van dingen die je soms aan je baby moet geven staat al dat het niet samen mag met bv!
    Betere bron is het Farmacologisch kompas, het standaardwerk van Thomas Hale of vragen of je apotheek of huisarts even faxt met de afdeling Teratologie van het RIVM.

5. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.539
    299
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    @ mod. Hier mag wat mij betreft een slotje op.

Bedankt.

Deel Deze Pagina