hoi meiden krijg je na de 20 weken echo nog een echo of was dat dan de laatste en krijg je alleen een echo als ze uitsluitsel willen hebben op iets?
Volgens mij idd alleen als ze uitsluitsel willen. Maar dat weet ik niet precies, ik heb er al heel veel gehad. Dit vanwege te grote beeb en dwarsligging. Maar dat wens ik je niet toe, dus maar hopen dat het alleen bij de 20 weken echo blijft. Groetjes, Mirelle. PS. Ook al vroeg wakker?
ik zit iedere ochtend om 5.30 uur al helder beneden achter de pc grrr zo frustrerend in de nacht word ik ook al 10 x wakker heb er ook een van 6 lopen dus ik probeer de verloren slaap in de middag als ie op school zit in te halen want energie is hier ver te zoeken hihihih bedankt voor je antwoord meis
Ik heb ook gewoon 2 echo's gehad. Met 12 weken eentje en met 20 weken eentje. Voor de rest niet. Voorlopig gaat alles nog goed, geen rede voor een extra echo.
Ligt helemaal aan je verloskundige. Bij die van mij krijgt iedereen standaard nog eentje rond de 28 weken.
Zolang er geen rare dingen zijn was de 20 weken echo je laatste echo. Ik vind het ook jammer dus zit te denken om nog een pretecho te laten maken.
Mijn verloskundige vertelde mij dat je van het ziekenfonds 2 echo's vergoed krijgt. Behalve als er een vemoeden is dat er iets niet in orde is, of het kindje bv niet goed ligt.
oh das zo jammer nynke ik zit er ook aan te denken om een pretecho te doen maar ik vind de prijzen ivm 6 jaar trug zo belachelijk duur geworden. maar goed je hebt aan de andere kant er wel wat leuks voor trug. tja het is even mijn dilemma hihi
Volgens mij krijg je ook alleen maar een termijn-echo en een 20weken-echo. Ik kreeg wat extra echo's ivm eerdere miskramen, een dochter met vsd, een stuiter, versie van de stuiter, problemen bij de bevalling. Ik heb er in totaal 10 gehad (is incl. 1 pretecho). Ik had al die extra echo's liever niet gehad hoor! Dan was de zwangerschap én vooral bevalling wat prettiger geweest! Bij mijn dochter heb ik er in totaal 3 gehad (9 weken ivm miskramen, 12 weken= termijn én een pretecho. Toen kreeg je nog geen 20weken-echo)