MOE met hoofdletters, 's avonds stort ik echt in. Vanaf een week of 8 heb ik daar last van en toen zei iedereen, oh na 3 maanden krijg je je energie weer terug hoor! Ik lees op internet ook dat zo hoort te zijn dat je anders misschien ijzertekort oid hebt. Maar nu hoor ik iedereen maar zeggen van ohja dat hoort erbij enz enz. Ik heb over 2 dagen de 20-weken echo dus dan kan ik het de verloskundige vragen, maar wat denken jullie ervan? Hoort het erbij? Wie had het ook? Of zou er toch wat zijn?
Is je bloed al onderzocht op het HB gehalte en op de glucosewaardes? Ik heb tot 2-3 weken terug ook last gehad van extreme moeheid. Nu werd bij mij bloedarmoede geconstateerd waarvoor ik staaltabletten slik, en helaas werd en suiker geconstateerd. Sinds ik insuline spuit ben ik lang zo moe niet meer. Dit is het enige wat ik je kan adviseren. Erg veel sterkte ermee, ik weet hoe frustrerend die vermoeidheid kan zijn!
Mijn bloed is met 12 weken uitgebreid gecontroleerd op van alles en nog wat, alles was toen goed, suiker, HB, B12.... Dus het zal er wel bij horen ben ik bang... maarja morgen zal ik het vragen.
Bij mij werdt het na 30 weken pas beter sorry... en was niks bijzonders in bloed. Gewoon de zwangerschap. Hoop dat t gauw beter wordt!
Verschilt per persoon. De een heeft de hele zwangerschap nergens last van en straalt, de ander heeft alleen de eerste 3-4 maanden last van vermoeidheid en misselijkheid en bij de ander duurt dat langer of gaat het helemaal niet weg. Soms is er een oorzaak voor, maar soms ook niet. Alleen gemiddeld genomen is het bij de meesten na de eerste 3-4 maanden wel over, maar je kan dus tot de andere groep behoren.
bij mijn eerste zwangerschap.. was ik ook aan het wachten tot ik mijn energie kreeg.. nooit gehad.... nu ook nog moe.. dus denk dat het bij iedereen verschilt..