Gillllllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d super klingel gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Het is jullie gegunt.
dank jullie wel voor de lieve reacties!! en t is precies wat suzan al zegt; het is een wonder, en dat het ons toch nog overkomt al helemaal. daarom wil ik ook tegen alle meisjes, en ook vooral de langbezig/mmm-meisjes zeggen: geef niet op, geloof in elkaar en in eventuele medische hulp! knuff
Hey! Hier ook al een draadje Je hebt gelijk! GILLLL het maar van de daken! ZWANGER!!!! Dikke SMAK! En BUIKSMAK! (hoger of lager ga ik niet )
thanx, snif @femalebabe: ja, ik gil t van de daken... had zoveel op moeten kroppen! en mocht het niet goed mogen gaan, dan heb ik nu al ontzettend genoten. knuf!
Wat een geweldig nieuws! Ik hoop dat je een geweldige zwangerschap hebt en dat je over een tijd je wonder(tjes) maar flink mag knuffelen buiten je buik.
FANTASTISCH ! Klingel en Klingelman, heel erg gefeliciteerd met dit prachtige wondertje. Wat goed, dat jullie de moed nooit hebben opgegeven. Het wachten is beloond. Een hele fijne en mooie zwangerschap toegewenst ! groetjes, Ilona
Klingel, ook op deze plaats nog een keer: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! En geniet ervan!