verrekt ik keek naar de verkeerde... hahaha vanmorgen kon je ze goed uit elkaar houden maar net dus niet foutje!
Oke, help me. Ondanks de aanwijzingen zie ik nog niet wie wie is. Wie staat er op de bovenste cam vooraan? Liefs, Tanya
Enkele verschillen: - Indra is de kleinste olifant; - Ze heeft meer haar op haar hoofd; - Indra slaapt de laatste dagen vaak tegen de stalmuur aan; - Soms zie je wat beweging in haar buik; - WarWar staat wat meer te waven (schudden / wiebelen). Indra doet dit minder omdat ze afleiding heeft van haar kalf.
oma heeft al een geboorte borel op hahah ze wiebelt al.. nee ik las dat zij niet uit verveling heen en weer wiebelt maar om indra af te leiden
Ja die aanwijzinge had ik ook al gezien, maar ik zie die achterste olifant niet goed omdat de voorste ervoor staat. Dus diegene die nu met die stok bezig is is Indra dan?
Ik kan me nog herinneren dat ik ook naar de geboorte van Indra heb gekeken, en dat er zelfs toen een wedstrijd was gehouden over haar naam. Toen mochten de mensen bepalen hoe ze zou gaan heten, ik had toen ook meegedaan. Indra staat nog rustig te eten dus ik denk dat het nog wel even kan duren. De vorige keer had ik haar geboorte ook gemist. Ik hoop dat ik het nu wel kan zien! Liefs, Tanya
@tanya kan me ook idd herinderen dat indra geboren werd. wat is die tijd snel gegaan eigenlijk he! ze zijn nu van plek gewisseld. mijn schoonma kijkt ook als zij iets ziet wat ik niet ziet dan belt ze me hihi
Ze mogen van mij zo blijven staan, kunnen we het goed zien! Enne Indra, nog effe binnenhouden, moet de hond gaan uitlaten namelijk... Liefs, Tanya
haha kunnen we niet een speciale tel. lijn opengooien tot we allemaal kunnen bellen. af en toe wisseldiensten haha
Kei leuk zeg bedankt voor de tip. Nu ga ik zeker om de zoveel tijd ff kijken haha. Ben benieuwd. Zullen we gokken wanneer ze bevalt Denk 1 april
Zoals ik vanmorgen al dacht Heb er een verslaving bij.... Moet iedere keer kijken. Kan er niets aan doen!
Wat ontzettend leuk zeg! Zo worden de slapeloze nachten wel een klein stukje interesanter Ik ga dit zeker op de voet volgen!