weet een leuke naam voor de baby RANDI zou het wat zijn De letters van haar mama. Wat zou jij voor naam geven?
Ja dat is een mooie naam, alleen moet hem dan wel een jongen zijn...! Ik weet geen naam eigenlijk... liefs, misspuma
Wow ik zag het kalf net bewegen in haar buik... Stond bij wie is wie... Ik erop gaan letten en vooral nu de 2 dames slapen zie je het goed
Weet je dat als je op de foto(beeld) klikt je alles over je hele scherm ziet dan zie je het nog beter. Alleen jammer dat het niet in kleur is.
Ik denk dat het nog wel even kan duren dit vond ik op internet : Er hangen twee webcams in de olifantenstal en daar kun je Indra in de gaten houden. De verwachting is dat de olifant tussen nu en eind april geboren gaat worden. Elke nacht slaapt een verzorger in het nachthok om erbij te zijn als de bevalling begint. Pff eind april Kans dat je het mist is dan wel groot ben ik bang
Ja inderdaad dan zullen de meesten van ons het wel missen...nou ja het is ook gewoon grappig om die olifanten bezig te zien! liefs, misspuma
Voor degenen die een olifanten geboorte willen zien: http://video.google.nl/videoplay?docid= ... e%3ANATURE Kwam ik net ook tegen
ze slapen nog steeds niet! ik ben bang als ik naar bed gaat en het komt hahaha wel raar dat ze niet meer slapen nou. maar ja ik moet toch echt nu naar bed!
Ik heb ook zo'n donker bruin voorgevoel. Ze staat ook zo met dr hoofd tegen de muur te duwen, t lijkt wel of ze pijn heeft. Maar ik ga nu toch echt proberen te slapen. Misschien dat ik vannacht nog even spiek als ik moet plassen.