Jammer hè... ik ga zo heel toevallig even naar de dierentuin met mijn dochter... Maar dan zal ik wel niks zien, zal wel niet mogen. Is maar goed dat dochterlief er nog geen benul van heeft! Mama zal het er wel moeilijk mee hebben dat ze niet heel even mag spieken
Het is wel erg verslavend. Heb de site zowat de hele dag openstaan. Gisteravond had ik ook het idee dat er wat aan de gang was, maar helaas... Vandaag weer verder. Anja
Wat gaaf om dat zo te volgen. Ben blij dat wij mensen maar 9 maanden zwanger zijn.......pfff 22 maanden. Mooi filmpje van de olifanten bevalling.
hihi dat filmpje van jolanda...(geloof ik) Dat dat kleine olifantje met zn voorpoten zo uit staat...geweldig!
Het eerste wat ik vanmorgen deed was kijken of ze al bevallen was. Alleen een hoop gewiebel van War War (echt bevorderlijk voor de nuchtere maag en als je misselijk bent hihihi). Ik heb het filmpje ook gezien, echt mooi. Ik ben alleen zo bang dat als Indra bevallen is dat het dan mis gaat. Ik heb wel eens een olifantengeboorte op TV gezien in een dierentuin en daar was de moederolifant zo boos op het kalfje dat ze er meteen na de geboorte er bovenop ging liggen en het kalfje overleden is. Tis toch een gewicht hè? Ik hoop echt dat het hier niet gebeurt. Liefs, Tanya
Leuk allemaal he. Ik heb altijd in Amersfoort gewoond (nu niet meer) en had een abbonement op de dierentuin. Indra is daar geboren en dat heb ik toen ook allemaal gevolgd, nu krijgt ze zelf alweer een baby zo leuk.