Ik zie net trouwens ook dat de reacties die voor Indra zijn achtergelaten op de site zijn verwijderd....
Nou... na een eeuwigheid op F5 gedrukt te hebben, en alleen maar lezen dat ik nog even geduld moet hebben heb ik besloten dat ik (eindelijk) ga slapen. Ik moet echt wel want dochterlief is morgen om 7uur gewoon weer wakker! Even mijn neus snuiten, tanden poetsen enz. en slapen maar.. Welterusten!
Uitleg zou ik ook wel op zijn plek vinden ja.... Ze weten daar drommels goed dat er heeeeeeeeeeeeeeeeel veel mensen hebben meegeleefd met Indra.... En ze zullen vast ook wel aan statistieken ofzo kunnen zien dat veel mensen het moment supreme hebben gezien...
Nu staat er in de hokjes: wegens omstandigheden geen beeld, onze excuses hiervoor... Dan weten we al genoeg helaas
Inderdaad... Echt heel erg! Gek hè, dat je zo kan meeleven! Ik kan me er een klein beetje bij voorstellen hoe de verzorg(st)ers zich moeten voelen! En wat dacht je van Indra zelf! Heb je toch bijna 2 jaar je kindje bij je gedragen!
Ja Brussie idd... We hebben zo meegeleeft... Ik voel me er echt naar onder... Zo'n down gevoel... Ik hoop wel dat ze vandaag nieuws naar buiten brengen, vindt wel dat al die mensen die Indra gevolgd hebben daar 'recht' op hebben... Voor de verzorgers is het echt vreselijk, die leven hier al 22 maanden naar toe
Mogge ik ga de dierentuin een mail sturen, en vragen hoe het gaat. Als ik antwoord heb, zal ik het ff mailen
Pfff, wat erg zeg..... Je verwacht zo'n enorm mooie gebeurtenis en dan dit......heb het niet gezien, maar als ik jullie reacties zo lees was het idd niet best, bah!
dit was te verwachten na de beelden van gister de natuur kan wreed zijn maar het was ook wel een erg klein olifantje kan het niet zo zijn dat de moeder aanvoelde dat het niet gezond was oid en dat ze dit daarom heeft gedaan ?
Ik heb het niet helemaal gevolgd omdat ik op mijn werk zit, maar ik begreep er wel uit dat beide mamma's zo opgewonden waren dat ze het kleintje hebben gedood. Het was inderdaad de natuur. Ze hebben nog geprobeerd hen af te leiden, maar het leed was al geleden...