Deb, ik denk zeker dat je gelijk hebt... daarbij was het kleintje volgens mij ook echt veel te klein en het stond ook niet direct op. Ik denk dat dit zeker de wreedheid der natuur was...
ik heb tot 2 uur snachts zitten wachten op nieuws samen met mijn schoonmoeder, zij had elke keer stilstaand beeld en ik niet. alles dus heeeel goed gezien,elk moment ik ben er vanacht gewoon beroerd ervan geweest. ik heb vanaf begin elke dag wel even gekeken. bah... Kl#te zooi!
Krijg dit terug: Beste olifantfan, Hartelijk bedankt voor je emailbericht. Wij krijgen zoveel emails dat het helaas niet mogelijk is om iedereen persoonlijk te beantwoorden. Wel plaatsen wij de leukste reacties op de website. Wij wensen je nog veel kijkplezier via de webcams en zien je graag in DierenPark Amersfoort! Een olifantengroet, Indra en haar verzorgers
Ik heb ze al -tig mailtjes gestuurd (ben er gisteravond al mee begonnen..), krijg ook (nog) geen antwoord!
morge meiden.. ikke meteeen kijken, nog geen beeld en nu lees ik dat het echt niet goed is... eigenlijk wist ik het al, maar komt toch weer hard op je dak... zou indra geen echo's of zo krijgen? of is dat een rare vraag bij een olifant
Ik heb gisterenavond echt met afgrijzen zitten kijken naar alles wat er gebeurde. Ik kon er gewoon niet van slapen. Ikwas al bang voor dit slechte nieuws. arme uk.
Ik heb gevraagd bij radio 2 of ze me wat meer info willen sturen over Indra omdat heel veel van ons het bericht op de radio gemist hebben.
Heb het gisteravond ook allemaal zien gebeuren ... vreselijk. Arme kleine dombo. Heb het ook met de verzorgers te doen ... ik kon er al moeilijk van in slaap komen. Moet je nagaan hoe zwaar zij het zullen hebben. Na 22 maanden was het eindelijk zo ver en dan dit. Hoop dat ze snel een berichtje plaatsen op de site ... zijn ze al die mensen wel verplicht.
Triets he allemaal. Ben er ook kapot van je leeft zo mee. Onderhand dag en nacht je pc aan en maar kijken. Wens dierenpark Amersfoort heel veel sterkte voornamelijk de verzorgers. Lover p.s. onderzoek zal volop lopen dus heeft tijd nodig we zullen het nog wel horen.
Daarbij denk ik ook dat het niet de verzorgers zijn die de site bijhouden... En zullen ze moeten wachten op een extern bedrijf... En daarnaast denk ik dat ze wellicht direct de info willen geven die compleet is... snikk ben er van ondersteboven!
Dat snap ik, maar ze weten ook dat er heel veel mensen hebben meegekeken. Een kleine tekst als; "het heeft helaas niet mogen zijn ... verder info volgt later" zou toch wel kunnen? Denk dat heel veel mensen het internet nu afzoeken naar info ... niet iedereen luistert naar de radio.
Is helemaal waar! Maar ik vraag me gewoon af of het hoofd er daar naar staat. Maar je hebt helemaal gelijk... ik zit hier ook vol spanning steeds naar hun site te kijken...
Nog geen nieuws over het ollifantje he meiden... Ik vind het zo zielig, heb er slecht van geslapen zelfs... liefs, misspuma
Ik vind eigenlijk dat iedereen ze de tijd moet geven om hetgeen allemaal even op een rijtje te kunnen zetten. Wij hebben het met zijn allen gezien, en het was een verschrikkelijk gezicht. Maar de verzorgers zullen er wel helemaal van onderste boven zijn. En hoe naar het ook is, ik vind het niet meer dan logisch dat er nog niet veel over bekent is gemaakt. Dit is natuurlijk niet hetgeen wat iedereen verwacht had en had willen zien. En mailtjes sturen zullen wel tig mensen doen, maar eigenlijk vind ik dat we ( en dan bedoel ik iedereen die de bevalling gevolgd hebben) gewoon geduld moeten hebben. Hoe het afgelopen is weten we allemaal, geef hun voor de rest gewoon de tijd. Dit was een primeur, om zo een olifanten bevalling mee te mogen maken, en ik had gehoopt dat het vaker gedaan zou gaan worden met andere dieren, maar ben bang dat het na dit tragische voorval niet meer het geval zal zijn. En misschien hebben de olifanten dit allemaal ook wel aangevoeld, al die belangstelling, olifanten zijn slim. Een olifanten jong hoeft naar mijn weten niet direct op te staan, ja de olifanten stimuleren het wel, maar vaak gaat er nog wel even wat tijd overheen. Als laatste wil ik de verzorgers veel sterkte wensen na dit tragische gebeuren, en dan vooral de verzorger die dit gister van zo dichtbij heeft mee moeten maken, voor hem zal het wel heel zwaar zijn, natuur of geen natuur. Groetjes,
Jolanda, Ik sluit me volledig bij je aan. Voor alle verzorgers in Amersfoort: alle sterkte toegewenst! Groetjes, Josien