The Outhere Brothers - Don't Stop (Wiggle Wiggle) Dit liedje moet je luisteren als je aan't kijken bent, ik lig nu in een deuk
Ik zal vanavond nog een kijkje nemen als ik van mijn werk kom! Ik zou het jammer vinden als ik te laat ben hahahaha Groetjes Esther
Nou dames zullen we een gokje waagen? Ik denk dat ze 1 april gaat bevallen. Wat denken jullie? Kijken wie er straks gelijk heeft
ze zijn nu bezig in het hok om hem op te leuk voor de aanstaande mama en oma. Dan zie je ineens hoe groot dat hok is zeg jeetje. hihi
Ik zit er weer klaar voor! Zie je op het bovenste scherm hoe er 2 olifanten van opwinding staan te waven? Ik las op die site dat ze dat doen omdat ze weten dat er dan iets leuks aankomt (eten ofzo). En hebben jullie dat ontroerende verslag gelzen van dierenverzorger Bas Aalders. Volgens mij betekent die droom iets! Liefs, Tanya
Ze zien al de hele tijd dat de verzorgers bezig zijn, dus volgensmij hebben ze er zin in. Ik ga zo eens dat verslag lezen
ohw die had ik al gelezen Ben benieuwd naar het nieuwe verslag Vind het eigelijk wel jammer dat er geen geluid is
Hebben jullie dat de site vaak vast loopt of er gewoon wordt afgeknikkerd? Word er helemaal simpel van
Bij mij doet ie t... Don't worry er is nog niemand aan het bevallen! Ze staat gewoon wat te suffen en haar moeder doet haar wel bekende dansje