HCG na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door leonieke, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Na mijn miskraam van afgelopen vrijdag kan ik het HCG mijn lijf wel uit KIJKEN! :$

Hoelang duurde het bij jullie voordat het weg was?

xleo

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Bij mij was het meteen zo goed als weg... maar ja verschilt per persoon. Ik hoop dat het bij jou ook snel weg is en sterkte!

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    heej, heel herkenbaar! eerst wil je zo graag een dikke streep, en dan wil je juist die streep helemaal niet meer...

bij mij duurde het 34 dagen tot ik weer ongie was, ik had op dag 32 na mn mk nog een posi test ... heb er 5 testen doorheen gegooid... gelukkig een maand later weer posi, maar dat was van een nieuwe zwangerschap...
    sterkte!

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.063
    1.296
    113
    Nederland
    Bij mij was het ook heel snel weer weg.
    Ik kreeg op een woensdag een MK en op vrijdag ochtend bloed laten prikken in 't ziekenhuis en echo e.d. gehad...
    Mn HCG zat toen op 10,5... volgende de gyn was een test al negatief en dit klopte inderdaad.
    Het verschilt echt per lichaam

5. Trees

Trees Niet meer actief

Bij mijn twee miskramen tussen de 5-6 weken duurde het ruim een week. Bij miskramen met curretages en de latere miskramen varieerden het tussen drie en zes weken.

Ik hoop voor je dat het HCG snel verdwenen is en dat je weer verder kan!

6. leonieke

Hallo meiden,
    Bedankt voor het delen van jullie ervaringen! Dat we maar snel een gezonde baby mogen verwelkomen na die stomme mk's...!

Hier nog steeds (licht) positieve tests. Maar voel me 100 x beter dan afgelopen 4 weken dus ga ervanuit dat alles weg is.

Ik hoop dat na het weekend geen spoor meer te vinden is van hcg..
    Mag pas woensdag de 17e voor een echo (kijken of alles weg is) na mijn vmk van 6 mrt.. beetje laat???

Het lullige is, dat als ik uitga van mijn eigen cyclus ik dinsdag of woensdag mijn ei heb.. en daags erna echo.. :$
    Wat nu? To klus or not to klus...

@Trees.. Pff jij hebt wel een beetje teveel mk ervaring zeg! Hoop dat je nu een fijne zwangerschap hebt!

x leo

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Totdat het op 0 stond?
    4 weken!!!!
    Ik werd er knettergek van pfffffff.
    Veel sterkte meid!

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Heeeeeel lang, meer dan 8 weken, ik moest elke week gaan prikken omdat ik anders nog een curretage zou moeten ondergaan...

9. leonieke

Helemaal blij, vanmorgen (8 dgn na mk) nog slechts een heeeeeeel licht streepje! Zo VK bellen..

10. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hier nu bijna 3 weken na bbz operatie... en vanmorgen zo'n bekende twijfeltest :( Ik heb nog niet nega getest... vorige week was het streepje heel licht, maar duidelijk aanwezig en roze..

Kun je wel al ongi worden als je zo'n twijfeltest hebt zoals ik? Ik zit nu op dag 20 na bbz operatie, en 18 dagen na begin bloedverlies... Ik heb geen zin om eerst een echt nega test te krijgen en dan nóg eens 30 dagen te moeten wachten :( We krijgen nl pas groen licht als ik mijn menstruatie heb gehad...

@Leonieke... als je geen bloeverlies/ pijn o.i.d. meer hebt en geestelijk voel je je ook goed mag je het in princiepe gewoon weer proberen hoor!

11. Loe

Loe Niet meer actief

bij mij duurde het zes weken eer het op nul stond, toen nog niet ongesteld, uiteindelijk na veel gezeur een hysteroscopie gekregen ZONDER verdoving en bleek nog restweefsel en het syndroom van Asherman. Ben er ruim vier maandne mee bezig geweest. Ik zou me gelukkig prijzen als na een miskraam alles tenminste verliep zoals het zou moeten, ik heb anders meegemaakt.....

12. leonieke

@Leonieke... als je geen bloeverlies/ pijn o.i.d. meer hebt en geestelijk voel je je ook goed mag je het in princiepe gewoon weer proberen hoor![/QUOTE]

Ook als ik woensdag voor een check echo MOET komen..??
    Straks ben ik weer zwanger en gaat het mis omdat ze daar iets zien wat niet klopt..

Vandaag vk gebeld en die gaat me terug bellen hierover.. Want voel me prima en heb weer zin..;)

xleo

13. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Hoi,

Na mijn eerste curretage heb ik nog bijna 7 weken een licht positieve test gehad, die sterk wisselde in duidelijkheid. Ik had bijvoorbeeld de ene dag een heel lichte test, en een dag later ook met ochtendurine een veel donkerdere test. Na 7 weken werd ik ongesteld.
    In de volgende ronde was ik direct weer zwanger. Helaas werd met 10 weken zwangerschap weer bekend dat ons kindje met 6 weken was gestopt met groeien. Nu was ik met 6 weken weer ongesteld. Ik heb nu niet getest of het mijn lichaam uit was. Ik heb me namelijk voorgenomen om voorlopig niet te testen, ik werd gek van die onzekerheid...

Deel Deze Pagina