Ik kan het nog niet geloven, maar ik ben weer zeggen. De testen zijn nog niet zo duidelijk als ik zou willen. Maar ze worden wel donkerder Nu maar hopen dat nu wel alles goed blijft gaan.
gefeliciteerd met je zwangerschap! ik ben er vandaag ook achter gekomen dat ik zwanger ben, voelt nog heel onwerkelijk. maar we gaan genieten....
mupkuh een hele dikke proficiat gewenst. Ga duimen dat deze keer wel alles goed gaat verlopen. En genieten he
gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd het is je van harte gegunt en Beebje van mupkuh nu hou je je goed vast hoor en groei uit tot een mooi wondertje anders krijg je ruzie met mij ahhaha ja ik spoor niet helemaal
Gefeliciteerd Mupkuh, je bent er wel vroeg bij, 3 weken en 4 dagen, goeie gevoelige test blijkbaar! Spannend he? Ik weet het ook sinds een paar dagen. Was eerst nog voorzichtig omdat ik iui heb gehad en de positieve test nog door de pregnylinjectie kan komen, maar ik begin het steeds meer te geloven. Ik ben ook wel bang dat het mis gaat, ik heb al twee miskramen gehad, maar probeer er wel zoveel mogelijk van te genieten!
Ik probeer er ook idd zo veel mogelijk van te genieten. Hoop echt zo dat het nu goed gaat, ook voor jou natuurlijk. Maar zolang het kan ben ik dolgelukkig zwanger.
He meis Gefeliciteerd! Lekker hoor dat je weer bij het topic IK BEN ZWANGER staat! Probeer er lekker van te genieten! Liefss