WAUW! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Duidelijker kunnen die strepen volgens mij niet hoor! Je bent echt wel mega ZWANGER!
Lieve, lieve allemaal, Zooooo lief van jullie al die felecitaties. Het is nog zo onwerkelijk te weten dat echt zo is want ik heb gister middag en avod nog 2 cb digitale testen gedaan en na 25 maanden stond er toch echt zwanger! We zijn zo blij dit is zo een heerlijk gevoel. Ik hoop dat iedereen die een wondertje wilt ook heeeeeel snel deze gevoelens ook kan voelen. Nu hopen dat ALLES goed gaat en dat k in februari kan genieten van ons wondertje @ alle meiden va het lijst langer dan jaar bezig topic. Bedankt voor alle steun alle oppepende berichten. Ik hoop dat jullie ook heel snel volgen dat weten jullie he? Dikke knufffffff allemaal!
canim het is jullie gelukt, je zag het eergisteren nog niet zo zitten. en kijk eens aan. van harte gefeliciteerd! geniet ervan!
Gefeliciteerd meis! De buikpijn en rugpijn hoort erbij. Je baarmoeder groeit en je organen zoeken daardoor een ander plekje. Lekker gaan genieten nu. Onwerkelijk hè!
@ prinses ja zeker echt ik kan het nog steeds niet geloven na 4 testen. Ik heb ook helemaal geen symptomen ofzo Weetje nog dat jij keek naar de waardes van de sperma uitslagen (jij was dat toch hihi ja volgens mij wel) En nu is het dan eindelijk zover. SUPER ik hoop dat iedereen dit prachtige gevoel mee kan maken.
Gefeliciteerd! en nu snel de gyn bellen voor de bevestiging per echo over een paar weekjes! Geniet ervan.
Geweldig nieuws lees ik hier meid! Ik ben zo blij voor je.... geniet lekker van je roze wolk (of blauwe natuurlijk ) Liefs, Josien
hoi meid, gefeliciteerd met je zwangerschap allah anali babali buyutsun geniet vollop van je zwangerschap zou ik zeggen xx ilayda
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Zou het mijn doe'a zijn? (smeekgebed) Moge Allah subhana wa tala jou een heel mooi kindje schenken die zijn siraat al moestaqiem zal bewandelen en zal behoren tot de ware mohminien! (rechte pad... gelovigen) lieverd dikke knuf Iman
Gefeliciteerd! Ik had dezelfde test en dezelfde strepen. Inmiddels al 19 weken zwanger dus ja ga maar aan het idee wennen hahaha
Dat is een duidelijke streep hor! Had je al gefeliciteerd bij de februari mamma's maar heb je daar niet meer gezien. Dus nogmaals gefeliciteerd en geniet ervan! Liefs Vaam