hey bengel! wat een fantastsich nieuws meis! onwijs gefeliciteerd! het is je zooo gegund! geniet er van! liefs elfje
Geweldig meid! Van harte gefeliciteerd met dit prille geluk PRobeer er maar lekker van te genieten Liefs, Corina
He Bengel, Wat lees ik nu eindelijk zwanger! Ik kreeg helemaal een blij gevoel toen ik het las! Het is je zo gegund, ik wens je nu een zorgeloze zwangerschap toe en een prachtig kindje! Kus Senna
Dat werd tijd! Nogmaals gefeliciteerd, kan ik eindelijk dat plekje, dat ik al die tijd heb warm gehouden, aan je overdragen! Het is je enorm gegund. x
27 maanden heeft het geduurd, echt een tijd! Het je nu al uitsluitsel gekregen? Het zit vast helemaal goed! Ik ben echt heel erg blij voor je. Kus Senna
Heej Daan... Nogmaals gefeliciteerd he meid! Eindelijk! Ik ben echt zooooo onwijs blij voor je! KuZzzz
dank jullie wel allemaal senna: omdat het zo lang duurde, mochten we IUI, was technisch niet nodig, maar psychisch..ennuh ben blij dat ik er om gezeurd had..hahah wen..thanx...tja we hebben met ons cluppie toch een lang verleden zo he...