Gisteren heb ik een zwangerschap test gedaan samen met mijn vriend en ja hoor en stond duidelijk dat ik zwanger was. Ik heb al zo'n 2 weken dat ik niet zo lekker in mijn vel zit en veel moe ben maar dacht steeds dat mijn menstruatie wel zou komen maar die kwam dus niet. En we wilden wel voor een tweede kindje gaan maar waren er niet heel serieus mee bezig,we zien wel dachten we,komt het dan is het heel fijn en zo niet dan niet. Maar het is dus in 1 keer raak en ik ben zo blij nu ik een beetje er aan gewend begin te raken. Ben is nu 7 maanden dus het leeftijd verschil is dan niet zo groot en dat vinden we erg fijn,kunnen ze lekker met elkaar opgroeien. Ja het gaat wel druk worden dat weet ik maar dat zie ik dan wel weer. De situatie neem je dan zo as het is dat merk ik nu ook met mijn kleine man. Aleen weet ik niet precies waneer mijn laatste menstruatie was,ik heb wel een beetje een vermoeden maar niet helemaal. Ik denk dat ik uitgerekend ben zo eind November,begin December. Ik ben er dus nogmaals niet zo serieus mee bezig geweest en niet bijgehouden. Dus dat ga ik dan op de eerste echo zien tegen die tijd,spannend hoor. Ik heb wel net een nieuwe baan sinds 3 weken en ja wat zullen ze daar wel niet denken want het is wel snel natuurlijk,had ik ook helemaal niet verwacht. maar ja ik zie het wel hoe ze reageren,ik hou nog heel even mijn mond dicht. Doei groetjes van teddy.
Teddy! Zo he nu al? Geweldig meid! Van harte gefeliciteerd! Grappig we hadden het er net over vorige week dat jullie voor een tweede gingen...en nu is het al zover! Super! Fijne zwangerschap gewenst!
Wat spannend! Eerst kon ik niet begrijpen waarom sommige mensen weer snel zwanger raakte ! Maar ik mis mijn zwangerschap echt ! Wil eerst een ander huis en daarna zien we weer verder Geniet er van hè -xxx-