Zal het verhaal vanaf het begin beginnen. Ik heb gemeenschap gehad op mijn meest vruchtbare dagen. Vanaf de dag van de innesteling vrijdag 17 juni kreeg ik direct gevoelige borsten. In dat weekend er na kreeg veel symptomen die bij een zwangerschap horen. Opgeblazen gevoel, verhoogde hartslag, sneller moe, slecht slapen, weeig gevoel in mijn buik, vaker plassen, sneller emotioneel en gevoelige borsten. Nu is van de een op de andere dag 12 op 13 juni bijna alle symptomen verdwenen!! Ik heb nu alleen nog gevoelige borsten wat ik normaal ook heb voordat ik ongesteld zou moeten worden. En een gevoelige onderbuik iets wat geen normaal teken is. Aanstaande zondag 26juni zou ik ongesteld moeten worden maar betekend dit nou dat ik het vruchtje kwijt ben of niet?????? Of kan het komen dat ik meer last had van klachten omdat ik in het weekend erg druk ben geweest en nu ik meer tot rust kom ik ook minder last heb van de klachten?? I am confused........
Hmmm ik zou er niet direct vanuit gaan dat je zwanger was een het vruchtje hebt verloren.... Toen ik zwanger was, had ik ook niet altijd even veel symptomen in het begin. Eigenlijk begonnen de symptomen pas toen ik een week of 6 zwanger was en ook daarna waren er dagen dat ik het even niet zo erg voelde. En dat terwijl 't pas bij ruim 10 weken mis ging. 't Zegt nog niet zoveel, denk ik....
Pppppppffffff......... Voel me nog steeds niet zoals "normaal"!! Het is denk ik maar gewoon afwachten tot aankomende maandag als ik kan testen.........
Hahaha niet als normaal voelen kan wel een goed teken zijn! Spannend hoor... soms kan de tijd niet snel genoeg gaan... Nog een kleine week dus... Ik duim voor je!
kan ook zijn dat je wat meer voelde als normaal doordat je erop let ik zou je er niet te druk om maken!! gewoon rustig afwachten tot de dag dat je ongesteld moet worden en hopen dat je het niet word
Hahahahaha!!!! Ja wachten wachten!!! Lijkt inderdaad heeeeel lang te duren maar ga proberen het zoveel mogelijk naast me neer te leggen!!!!! Want nu voel ik toch weer wel wat!!! Om gek van te worden.......... Geen touw aan vast te knopen inderdaad!!Thanx........
je lichaam is een raar ding, als je er er teveel mee bezig bent voel je zoooooooooo veel!! ik had het deze maand ook hoor dacht echt even: het is zo ver!! misselijk, pijnlijke borsten, humeurig, vaker plassen, raar gevoel in me buik ....... maar werd op de dag dat ik het moest worden helaas toch ongesteld maja gewoon verder proberen
Hier is het verdwijnen van klachtjes altijd teken dat ik toch ongesteld word en er dus niets ingenesteld is, (niet succesvol iig).
Die klachtjes heb ik altijd na mn ei hoor, heeft niet perse met zwangerschap te maken, en het vruchtje al kwijt lijkt me sterk!