hoi allemaal ik ben vandaag op echo geweest en voor de 3dekeer leeft het vruchtje helaas niet meer het was 7 weken oud maar ik wordt morgen 19-01-2007 gecurecteerd .en daarna krijg ik ook begeleiding in het zwanger worden en ik wordt onderzocht waarom ik 3 miskramen krijg in een jaar tijd dat is erg veel dus ja helaas is dit jaar niet leuk begonnen voor ons maar we blijven positief ik hou mij voor eens komt er een kleinne bij ishetniet nu is het volgend jaar wel nou ik ga lekker uitrusten jullie horen mij morgen hoe het is afgelopen gr helen
Wat vervelend voor jullie! Ik wens jullie heel veel sterkte toe morgen en natuurlijk de komende tijd! liefs mandy
ohhh jeetje meis toch! veel sterkte vandaag en heel goed dat je ondanks alles toch postief blijft! knuffel van bianca
heel veel sterkte meid!Als ik al naga hoe kapot wij zijn van 1 miskraam!Leef erg met je mee en hoop dat 2007 het jaar word dat je en gezond kindje krijgt! liefs
Oh Jaimy, wat erg voor je en wat vervelend dat je vandaag gecuretteerd moet worden. Ergens hoop je toch denk ik dat je lichaam het zelf oplost. Heel erg veel sterkte vandaag! Liefs, Marla
Ach wat naar, ik leef met je mee. Heb zelf 'maar' 1 miskraam gehad en weet wat voor een inpact dat heeft gehad, laat staan 3. Ben blij dat ze je nu gaan begeleiden. Hou je ons op de hoogte? Ik denk dat vceel dames hier daar wel heel geinteresseerd naar zijn.....na een miskraam zal zwanger zijn nooit meer onbezorgd worden...
Jaimy, heel veel sterkte toegewenst, het moet onnoemelijk, onbeschrijfelijk pijn doen, 3 x miskraam meemaken, hopelijk krijg je via die onderzoeken wat duidelijkheid, sterkte! flyke
Hoi lieverd, ik weet precies wat je doormaakt want ook ik heb - voor mijn huidige zwangerschap - drie miskramen achter elkaar gehad. Neem vooral de tijd om dat te verwerken, want een miskraam - hoe pril ook - is iets wat je niet zomaar even terzijde schuift om weer door te gaan met je leven. Hoe is je curettage verlopen vandaag? Hopelijk heb je er niet teveel ongemak meer van? Sterkte meid, en als je vragen hebt of gewoon behoefte om tegen ons aan te praten dan zeg je het maar! Dikke knuf, Wendy
hoi ik ben vandaag weer terug gekomen van de curetage ik moest een nachtje in het ziekenhuis blijven want ik kreeg flink wat nabloedingen en ik was flauwgevallen dus toen moest ik blijven maar ik ben gelukkig weer thuis en erg emotioneel maar dat gaat wel weer over ik moet donderdag terug naar het ziekenhuis en dat wordt ik helemaal gecontroleerd ik moet ook om de 2 weken bloedprikken wegens dat ik meschien trombose heb en dat kan helaas miskramen veroorzaken maar ze gaan mij gelukkig in de gaten houden allemaal bedankt voor jullie berichtjes en jullie horen donderdag van mij hoe de onderzoeken zijn geweest gr helen
Hoi Helen, Wat erg, 3 miskramen, onvoorstelbaar, wat is het toch oneerlijk he. Ik ben blij dat je weer thuis bent, maar zo te lezen is de curretage dus helaas ook niet meegevallen. Wel goed dat ze je nu onder controle gaan houden. Ik ben benieuwd of het idd trombose is wat de boosdoener is. Het zou iig al erg prettig zijn als ze weten wat er aan de hand is, dan kunnen ze er misschien ook iets aan doen. Heel veel sterkte en erg knap dat je je niet uit het veld laat slaan. Groetjes Manou
Heel veel sterkte!Als ik je verhalen zo lees, vind ik het knap hoe je je hier door heen slaat. Liefs Jenny