Ik moet het gewoon even kwijt mensen.. Na 3,5 jaar, 42 cyclussen, 9 IUI behandelingen, 4 ICSI behandelingen, 3 biochemische zwangerschappen... had ik vanavond deze test in handen! Ik geloof het gewoon niet! Heb wel ooit eerder positief getest maar dan waren het vage streepjes die niet opliepen. En nu zomaar deze knaller, op 13 dpo op 13 oktober. Met avondurine van 2,5 uur oud. We wilden morgenvroeg testen maar ik was op van de zenuwen. En kijk nou... kan iemand mij even knijpen? Zou dit nu echt eindelijk eens goed zitten?
Mijn test van vanmorgen was ongeveer even donker. Maar heb de uitslag van de HCG bloedtest inmiddels ook, die is gewoon 219. Bizar hoor allemaal, kan het nog steeds niet echt geloven!
Ja bizar he. Op 14DPO. Dat MIJ dit overkomt, dat snap ik nog niet helemaal. Ik heb toch altijd pech, normaal gesproken? Dus huhh hoe kan dit...
Wat fijn voor jou zeg. Gefeliciteerd. Ziet er goed uit. Hoop voor je dat het goed mag gaan. In ieder geval een knallende start. Succes, het is je gegund.