Ik heb sinds een half jaar een koperspiraal, wel altijd een nette cyclus. Nu ben ik sinds bijna 3 weken af en aan aan het vloeien. Oud bloed en dan weer helder bloed. Het begon toen ik 2 dagen overtijd was met oud bloed, dit hield een dag of 5 aan, toen 2 dagen nix en daarna een week met helder en oud bloed, en nu al weer een dag of 5 oud en licht roze bloed. Denk dat bet nu wel over is, maar vraag me af wat dit was. Volgens een vriendin kon het wel beneden vroege miskraam zijn. Als dit zo is wil ik dat spiraal er gelijk uit. iemand ook zoiets gehad? Groetjes whoepie
ik heb mijn spiraal vanaf 3-11 en sinds die tijd meer of minder bloedverlies. soms denk ik dat het bloeden bijna over is maar na een dag of wat begint het weer. zo langzaam maarzeker heb ikwel het ideedat het minder word een spiraaltje staat er toch ook wel om bekend dat je langere tijd kunt bloeden
Klopt, heb wel een meer heftige menstruatie maar altijd een nauwkeurige cyclus. En heb m al meer dan 6 maanden. Ik kijk het nog maar even aan, en anders in het nieuwe jaar maar de gyn bellen die m geplaatst heeft. Bedankt voor je reactie