Ik heb in april een bbz operatie gehad waarbij ze mijn linkereileider hebben weggehaald. Sindsdien 2x ongesteld geweest (zie handtekening). Normaal ging ik deze ronde geen ovulatietestje tegen aan gooien maar omdat ik mooi vruchtbaarslijm had toch getest op 7.07 direct een knaller, temperatuur was toen nog 36,4 op 9.07 steeg temperatuur naar 36,8 en vanaf 10.07 36,9/37 graden. Omdat ik niet zoals de 2maanden ervoor op mijn knieën ging van de pijn in lies links ging ik ervanuit ik deze keer eitje van rechts is gesprongen. Nu gisteren wat wroekingen in lies rechts dus ovulatietestje gedaan en die was toch redelijk donker, op vraag gisterenavond getemperatuurd (onduidelijke ovulatietesten en zwangerschapstesten) en deze was 37,2. Heel nacht gevoel van krop in de keel,nu nog steeds, pijn in mijn borsten, en wat pijn in me baarmoeder en deze morgen temp van 36,8. Snap er niets meer van. Iemand idee wat er aan de hand is
Nee hoor je hebt gewoon de 7de je piek gehad.. misschien reageert die nu wel op een innesteling? Ik moet zeggen jouw verhaal kon ik zelf wel geschreven hebben! Zoveel gelijkenis! En gisteravond ook kramp gehad enzo en om eerlijk te zijn dacht ik niks anders dan: ik moet zwanger zijn, ik weet het zeker! Nu hopen dat het ECHT zo is hihi. Zou wel mooi zijn! En dat jij dan ook zwanger bent zou het nog mooier maken hihi
Hoop het enorm, zie nog enorm af van het verlies van me kleintje daarom de gynae zei we moesten doorgaan desnoods direct met ivf maar wouden eerst zelf nog proberen, ben sinds gisterenavond zo misselijk laatste keer ik zo misselijk Was,was in de zwangerschap van mijn bbz. Hou je mij op de hoogte ben nu wel benieuwd voor jou ook hihi Heb me temperatuurkaartje bijgevoegd
Als ik vandaag toch innesteling zou hebben mss dit weekend al eens eentje proberen denk ik? Weet zo niet goed, ben zo onzeker geworden na die bbz Wanneer jij
Zelfde hier hele ochtend bleef mijn temp op 36,8, lig op bedje met ik me niet lekker in me vel zit, en al heel tijd krampjes en misselijk, nog es voor fun temperatuur gemeten en dies nu ineens terug 37,2 zoals ik de afgelopen dagen overdag heb. Spannend
Omdat het dubbel plaatsen van onderwerpen niet is toegestaan doen we deze dicht. Je andere topic (http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/583330-snap-niets-meer.html) is nog gewoon open. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl