Ik ben op 4 feb. Bevallen met vacuumpomp, een knip en uitscheuren. Mij hoor je daar niet over klagen, zelfs van de hechtingen heb ik geen last gehad. Maar nu, sinds 4 dagen heb ik verschrikkelijke pijn in mijn vagina. Eindelijk vandaag naar vk maar die kon niks vreemds ontdekken! Das eigenlijk erger dan dat ze zou zeggen dat het ontstoken was ofzo. Het enige wat ze kon bedenken was dat er van binnen iets op het uiteinde van de knip duwt.. Of zoiets. Intussen kan ik de hele dag wel huilen van de pijn. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Voor mijn gevoel begon het na 3 wandelingen die ik begin deze week maakte, kreeg het gevoel dat ik door mijn schaambeen zakte als het ware. Ik voel dat nu niet meer, misschien omdat de pijn van de knip zo hevig is.
wat vervelend zeg. helemaal omdat de vk niet weet wat het is. als het echt zo erg is zou ik dan denk ik een afspraak maken bij de huisarts ofzo. dit gaat zo ook niet toch. of nog eens terug gaan naar de vk. dan moet ze de gyn er maar naar laten kijken anders. veel sterkte meid.
Hey meis, ik ben ook bevallen met de vacuum en ingeknipt mijn zoontje is deze week 7 maanden en ik heb nog soms het gevoel alsof er een baksteen aan mijn vagina hangt! Mijn nacontrole was bij de gyn en ik heb begrepen dat het heel lang kan duren voordat het weer allemaal is genezen. Ik merk wel dat als ik teveel loop, te lang sta of druk ben in het huishouden, zwaar til, dat soort dingen dat ik er snel weer last van krijg. Ook rond m'n eisprong periode en als ik ongesteld moest worden/was deed het bij mij nog ongelooflijk zeer een hele tijd. Kortom, je kunt er nog een hele tijd last van houden ik had na 6 weken ong. dat ik de pijn/druk niet constant meer voelde. Succes ermee!
Inmiddels ben ik ook bij de huisarts geweest. Er is niks mis en hij zegt dat het echt wel geneest. Naast paracetamol mag ik ook gewoon ibuprofen slikken, Dat wist ik niet. Sindsdien heb ik geen pijn meer! Ik leef weer helemaal op, voel me echt verlost. Vrijdag nog even naar de gynaecoloog en dan hebben 3 Professionals ernaar gekeken. Moet toch even met pijnstillers door de genezing heenkomen. maar nog steeds vreemd dat het pas na 3 weken opspeelde! Xxx
als je ziet wat de ervaring van delilah is dan is er dus inderdaad een verklaring voor gelukkig. wat vreemd dat het bij jou ineens uit de lucht is komen vallen na je wandelingen. maar ik ben blij dat er in ieder geval een soort van verklaring is en dat je nu pijnstilling hebt die wel werkt. de gyn zal je vast gerust kunnen stellen als het vaker voorkomt na een vacuum.
Ik heb ook een knip, pomp en hechtigen gehad en daar ook erg veel last van gehad. Die bevalling doe ik zo over, maar die weken erna... De eerste twee weken kon ik niet op of neer, daarna 2 weken beter, en net als bij jou, na 4 weken weer heel veel pijn! Ik had het idee dat bij mij de hechtigen een beetje gezwollen waren, het werd elke dag erger. Maar net de dag dat ik een afspraak bij de dokter wilde maken werd het minder. Na een week of 6 kon ik weer redelijk bewegen. Ik heb er nu nog steeds weleens last van, vooral met kou en lang staan en het is nu 14 weken geleden. Maar het wordt echt minder!
Dank je! Het is inderdaad minder geworden! Kreeg zelfs complimenten van gynaecoloog dat ik zo mooi genezen was! Groetjes