Net voor ik in september ongesteld moest worden, heb ik mijn koperspiraaltje laten verwijderen. Met een koperspiraaltje was ik meestal 7 a 8 dagen ongesteld (waarvan 3 hevige dagen) en die eerste keer zonder koperspiraaltje was het 6 dagen (waarvan 1 hevige dag) dus stukken minder. Ik heb maandag 5-11 's avonds mijn eisprong gevoeld (4-11 en 5-11 positieve ovulatietesten) en heb op zondag 18-11 's ochtends een negatieve zwangerschapstest gehad en 's avonds om 22.00 werd ik ongesteld. Dit ben ik als dag 1 gaan rekenen, omdat het wel gelijk rood bloedverlies was, het was wel slijmerig. Dag 2 en 3 had ik maandverband nodig (met 2 per dag zou ik het gered hebben) en dag 4 was het al stukken minder. Dag 5 was het niks meer, alleen wat bij het afvegen. Vanmorgen (inmiddels al 3 dagen geen bloedverlies meer gehad) voelde ik wat lopen beneden. Ik dacht dat het wat afscheiding was, maar op de wc zag ik bloed in mijn onderbroek. Ik heb snel een schone onderbroek met maandverbandje aangedaan, maar het werd al gauw weer stukken minder, met een inlegkruisje had ik het ook gered. Ik heb sinds mijn ongesteldheid nog geen seks gehad, dus het kan geen contactbloeding zijn. Wat zou het dan zijn? Ik heb wel een zeurend/branderig gevoel in mijn onderbuik (schaambot en liezen) en onderrug, daarnaast moet ik vaak en veel plassen. Ik heb wel eens blaasontstekingen gehad, maar daar herken ik dit nu niet in. Herkend iemand dit?