Zorgverzekering 2013 delta lloyd start goede keuze bij eventuele zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kris2012, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris2012

Kris2012 Lid

15 okt 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Momenteel ben ik nog niet zwanger ( vanaf september gestopt met de pil) maar ik ben me wel aan het oriënteren voor een andere zorgverzekering mocht er hopelijk in 2013 een kindje geboren worden.

Nu lijkt mij delta lloyd " start" een goede optie.
    Hebben jullie hier ervaringen mee tijdens zwangerschap?

Groetjes Kris

2. naomi1985

naomi1985 Actief lid

17 nov 2012
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik ben in september met de pil gestopt en ben naar het antwoord op je vraag erg benieuwd.
    Helaas is er nog geen reactie geweest

3. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Heb er zelf geen ervaring mee.
    Ik ben zelf net overgestapt naar fbto om dezelfde reden.
    Ze hebben volgens mij een goede en uitgebreide verzekering die je zelf in kan indelen en sommige dingen aan of uit kan zetten.

Succes

4. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hier ook fbto. Module gezinsplanning zit veel in voor de komst van een kleine.

5. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier deltaloyd start tijdens mijn zwangerschap. Geen problemen ondervonden bij de vk of het ziekenhuis (niet geplande ks + opname) en mijn zwangerschapscursus werd volledig vergoed. Prima ervaring mee dus!

6. Jesz

Jesz Lid

24 nov 2012
    20
    0
    0
    Ook ik ben hier benieuwd na! Heb al een beetje rondgekeken welke zorgverzekering nu het beste is, want hoorde dat je bij sommige verzekeringen je kraampakket gratis krijgt bij andere weer niet. Bij sommige mag je gratis extra echo's laten maken. En mijn schoonzusje kreeg vorig jaar vlak voor de geboorte van haar kindje een heel kado pakket met baby spulletjes gratis.. Maar kom er zelf nu ook niet meer uit met al die keuzes... Dus hou alle reacties in de gaten ;)

7. IamSTERRE

IamSTERRE Lid

11 nov 2012
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    HIHI, ja lastig he! Ik heb zojuist de knoop doorgehakt.
    Het wordt: "Delta LLoyd, + start en tanden gaaf pakket".
    Je weet van te voren toch niet precies waar je goed aan doet,
    over verzekerd of juist te laag.

8. Tamy

Tamy Actief lid

22 nov 2010
    181
    0
    0
    Voor ons was het de juiste keuze. In 2011 naar Start van Delta gegaan. We kregen een namenboekje, kraampakket en nog een klein presentje als extra. Ook de cursus en extra kraamzorg (niet nodig gehad) werd vergoed. In 2011 zat er ook lactatie kundige in het pakket.

Aanrader dus. Succes.

Deel Deze Pagina