Hallo allemaal, Momenteel ben ik nog niet zwanger ( vanaf september gestopt met de pil) maar ik ben me wel aan het oriënteren voor een andere zorgverzekering mocht er hopelijk in 2013 een kindje geboren worden. Nu lijkt mij delta lloyd " start" een goede optie. Hebben jullie hier ervaringen mee tijdens zwangerschap? Groetjes Kris
Ook ik ben in september met de pil gestopt en ben naar het antwoord op je vraag erg benieuwd. Helaas is er nog geen reactie geweest
Heb er zelf geen ervaring mee. Ik ben zelf net overgestapt naar fbto om dezelfde reden. Ze hebben volgens mij een goede en uitgebreide verzekering die je zelf in kan indelen en sommige dingen aan of uit kan zetten. Succes
Hier deltaloyd start tijdens mijn zwangerschap. Geen problemen ondervonden bij de vk of het ziekenhuis (niet geplande ks + opname) en mijn zwangerschapscursus werd volledig vergoed. Prima ervaring mee dus!
Ook ik ben hier benieuwd na! Heb al een beetje rondgekeken welke zorgverzekering nu het beste is, want hoorde dat je bij sommige verzekeringen je kraampakket gratis krijgt bij andere weer niet. Bij sommige mag je gratis extra echo's laten maken. En mijn schoonzusje kreeg vorig jaar vlak voor de geboorte van haar kindje een heel kado pakket met baby spulletjes gratis.. Maar kom er zelf nu ook niet meer uit met al die keuzes... Dus hou alle reacties in de gaten
HIHI, ja lastig he! Ik heb zojuist de knoop doorgehakt. Het wordt: "Delta LLoyd, + start en tanden gaaf pakket". Je weet van te voren toch niet precies waar je goed aan doet, over verzekerd of juist te laag.
Voor ons was het de juiste keuze. In 2011 naar Start van Delta gegaan. We kregen een namenboekje, kraampakket en nog een klein presentje als extra. Ook de cursus en extra kraamzorg (niet nodig gehad) werd vergoed. In 2011 zat er ook lactatie kundige in het pakket. Aanrader dus. Succes.