Wanneer heb ik mijn lh piek gehad op dag 13 of vandaag dag 20. De onderste 2 zijn van vandaag dag 20 en de bovenste van dag 13.. Had vruchtbaar slijm en steken in me onderbuik gisteren dus ik dacht he, dat lijkt wel op mijn ovulatiepijn? Hij is vandaag zo knal? Vanmiddag gezellig geklusd en morgen avond ook maar denk ik? Zitten we dan goed? mvg Naatje
Ja, denk ik ook, vandaag! Je hebt hem gevonden, wat goed! Hij is donkerder dan de controlestreep en het donkerst van allemaal, dus... als ik de gebruiksaanwijzing goed heb gelezen is dat het moment om sex te hebben, aangezien je ei dus binnen 36 uur zal springen. Good luck!
Oké bedankt!! Spannend en wel mooi een echte knal test!! dat betekend dat mijn cyclus 34 dagen is!! Heb nog 1 test dus die doe ik morgen middag!"
Hoi Naatje, Ik was jouw eerder tegengekomen toch over deze testen? Ik vind het zo grappig, bij mij is precies hetzelfde gebeurd haha. Dit is mijn test van gisteren. Een super knaller! Vanochtend ook overduidelijk mijn eisprong gevoeld. De test van net is weer negatief. Mijn cyclus is nu 32 dagen ipv 34. Nu maar hopen dat we over 14 dagen weer met zulke positieve testen staan te wapperen! Veel klusplezier!!