Kan het nog niet bevatten, maar ik ben ZWANGER! Na 3 en een half jaar is het ons eindelijk gelukt We hebben 5 keer IUI gehad, 1x IVF en als laatste 1 keer ICSI. We zijn zo blij!
Dank je wel lieverd.. jemig wat heeft dit vreselijk lang geduurt zeg Whaaaaaaaa kan het nog niet geloven
Zopas al gefeliciteerd in je andere topic maar doe het hier nog even keer keertje Van harte gefeliciteerd En geniet ervan!! Jullie jaar kan niet meer stuk Liefs Sam
van harte gefeliciteerd meid, ik weet hoe het is om drie en een half jaar bezig te moeten zijn; maar uit eindelijk bij mijn is het ook door een inseminatie gelukt geniet er maar lekker van liefss koos
Wauw gefeliciteerd! Door dit soort berichten te lezen van hoe moeilijk t soms is om zwanger te raken besef ik me steeds meer dat mijn vriend en ik eigenlijk echt ene kadotje gekregen hebben!
nanda28 wees er maar blij mee meid dat het zo gelukt is het is geen pretje maar gelukkieg ben ik nu 12 weekjes zwanger en het gaat super voel me niet meer zo beroerdddd liefs koos
Wat een geweldig nieuws Ooievaar! Misschien zijn het er wel 2? en wat zijn er toch een hoop mmm-ers zwanger op het moment! Het is echt gewelig!